Акторка С’юкі Вотергаус (Suki Waterhouse) відкриває нову рекламу Argos Home, заявляючи: «Я – загадка, я –таємниця». І якщо її слова вас не переконали, то її зовнішній вигляд це таки підтвердить, оскільки на голові в неї при цьому вдягнута цілком робоча лампа-капелюшок.
Ролик, створений агенцією The&Partnership London, є новою роботою в рамках кампанії «Такі стильні, що їх можна носити» (So Stylish You Can Wear It). Ця сюрреальна та іронічна кампанія зображає меблі у стилі високої моди, перетворюючи газони, ліси та вітальні на подіум для диванів та килимів.
Ролик «Такі стильні, що їх може носити С’юкі» є третім у цій серії відео. Він являє собою цікаву суміш недбалої іронії і дуже серйозних витрат на зйомки – дві речі, які ви рідко де побачите разом. Навіть вишукані інтер’єри – то ніяка не бутафорія. Відео знімали не на кіномайданчику, а у справжньому маєтку Пітцгангер (Pitzhanger Manor), що у Лондоні.
Коли люди витрачають на роботу такі серйозні гроші, вони, як правило, очікують, що й кінцевий результат буде серйозним. От тільки зазвичай виходить лише щось нудне й сповнене марнославства. Але бренд Argos та акторка С’юкі Вотергаус своє діло знають.
Лампа-капелюшок, плаття з подушок, плаття-килим та інші костюми були зроблені із меблів та інших товарів для дому бренда Argos зусиллями талановитої дизайнерки Веріті Гоукс (Verity Hawkes), яка співпрацює з брендом протягом усієї цієї кампанії.
Погляньте-но лише на дизайн платтів Гоукс!
І хоча відео має стандартну тривалість у 30 секунд, містить воно стільки деталей та витримує такий вдалий темп, що глядачеві одразу впадає у око ряд посилань та натяків. Коли С’юкі каже «Я тримаю качку», у пам’яті одразу виринає знамените «Я на коні!». (А та качка, яку вона тримає, це майже напевно качка Aflac.)
Новий досвід для всіх
Сама С’юкі Вотергаус зізналася: «Мені ніколи раніше не пропонували (та мені навіть і на думку не спадало!) вдягнути килим наче сукню чи крісло як аксесуар. Кампанію, яка вийшла в результаті, глядачі навряд чи так просто забудуть».
А режисер Девід Керр (David Kerr) розповів: «Як режисеру комедій мені зазвичай доводиться працювати зі сценаріями, у яких головне – діалог. Люди кажуть щось смішне і реагують на нього. І мені сподобалося те, наскільки насиченим був цей сценарій візуальними образами. А репліки створювали комічний контраст. Я хотів обіграти у відео таку атмосферу бундючної серйозності, яку ми іноді бачимо у рекламі парфумів, і щоб відчуття абсурду нагніталося поступово».
Попередні роботи з цієї серії виглядають так: