• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

McCafé нагадує, що іноді кава має бути просто кавою

16 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Продовжуючи свою успішну кампанію останніх трьох років «Great tasting coffee, simple», мережа фастфуду McDonald’s запустила нову інтегровану кампанію, яка має стати ще одним аргументом на користь бренду McCafé. І робить вона це, кепкуючи з високих цін та надлишкових «послуг», характерних для кав’ярень нашого часу.

Так, іноді ми хотіли б розслабитися у майстерно створеній мистецькій атмосфері кав’ярні, де бариста диригує витонченим процесом кавової церемонії. Але іноді кава має бути просто кавою. Тому у новому ролику від агенції Leo Burnett London для бренду McCafé, який належить McDonald’s, можна побачити чимало шпильок в бік вишуканих/особливих/не мейнстрімових кав’ярень. Тим паче, що в них дуже легко заплатити за стаканчик кави такі гроші, яких він не вартий.

Саме це й відбувається з жінкою, яка просто зайшла взяти кави в дорогу. На своє нещастя вона, схоже, зайшла до тієї кав’ярні, яка аж надто далеко зайшла в своїй гонитві за духом часу. Цей ролик попри свою лаконічність просто-таки перенасичений всіма тими додатковими послугами та речами, які споживання кави жодним чином не стосуються. Наприклад, яма з повітряними кульками та власний діджей в залі.

У той час, як головна героїня намагається пояснити баристі, що їй потрібна просто кава лате, ми, глядачі, бачимо, як на задньому плані численні покупці намагаються дати собі раду у цьому неспокійному середовищі. Голосна музика діджея не дозволяє парі спокійно поговорити, а чоловік у діловому костюмі намагається пити каву, не звертаючи увагу на енергійний масаж, від якого він аж труситься.

McCafé та «не мейнстрімова кава»

«Споживачі регулярно кажуть нам, що наша кава добре смакує і є до того ж набагато дешевшою у порівнянні з цінами конкурентів», – зазначив Томас О’Ніл (Thomas O’Neill), директор з маркетингу їжі та напоїв у McDonald’s U.K.

«Наша нова кампанія просто дещо драматизує те, наскільки дорогим та чудернацьким стає все, що можна побачити у культурному просторі кав’ярень».

І дійсно, бренд McCafé та його агенція вже не перший рік насміхаються над «високою культурою кави», коли кожен новий виток еволюції химерних вигадок стикається з новою хвилею іронії.

«McCafé – проста відповідь на занадто складному ринку кави», – заявив Пітер Хейес (Peter Heyes), креативний директор Leo Burnett London.

До речі, оскільки Leo Burnett London створювала цей ролик спільно з агенцією The Marketing Store, у відео можна побачити стаканчик McCafé вже у новому іконічно жовтому дизайні.

Джерело

Теги: гуморкреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Міжнародна експансія бізнесу починається з визначення конкурентної стратегії і відповіді на питання – яку цінність бізнес може дати міжнародному ринку? Motorimpex в Україні – це компанія №1 з гідравліки з...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.