• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Термометри та безконтактність: практики мережі Starbucks на час епідемії

16 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Уявіть, що на вході у кав’ярню у вас щоразу перевіряють температуру. Ця та інші практики мережі Starbucks на час епідемії були введені цього року у тисячах кав’ярень по всьому Китаю. Ще раніше через коронавірус ця найбільша у світі мережа кав’ярень змушена була тимчасово зачинити більше половини від 4300 своїх закладів на території Китаю, від чого продажі різко впали.

Втім, зараз майже всі вони відчинилися знову, оскільки нові випадки інфікування COVID-19 в Китаї йдуть на спад. Тому мережа Starbucks вирішила розповісти докладніше про свої практики на час епідемії, які зараз діють в її китайських закладах. Особливо зважаючи, що деякі з них будуть введені і в кав’ярнях Starbucks в США тепер, коли коронавірус зафіксовано й там.

В Китаї мережа Starbucks ввела так зване «безконтактне обслуговування». Працює воно таким чином: покупець робить замовлення через мобільний додаток і отримує індивідуальний код, який треба пред’явити в кав’ярні. На час епідемії компанія замінила типові коди на підбадьорюючі послання типу «тримайся, не здавайся» чи «весна вже близько». Коли споживач приходить до кав’ярні, співробітник на вході перевіряє його температуру. В цей самий час інший співробітник в гумових рукавичках ставить готове замовлення на прилавок біля входу і виходить із зали. Потім покупець заходить, бере своє замовлення і йде.

Мережа Starbucks також запевняє, що на час, поки кав’ярні були зачинені, зарплата за співробітниками зберігалась.

Практики на час епідемії, запроваджені в США

Тепер, коли COVID-19 виявлено і в США, деякі практики мережі Starbucks на час епідемії було введено і в цій країні з огляду на досвід роботи мережі в Китаї. Так співробітники мають дезінфікувати кожну поверхню, якої люди регулярно торкаються, щонайменше кожні 30 хвилин, хоча оптимальний час – взагалі кожні хвилин 8.

Наливати каву у чашки та кружки багаторазового використання, як ті, що зберігаються у кав’ярні, так і ті, що відвідувачі приносять із собою, у мережі Starbucks перестали.

Від співробітників вимагається мити руки кожні 30 хвилин. Особливо наголошується, що вони не повинні торкатися обличчя, але якщо все ж торкнуться – мусять негайно мити руки знову.

Для прибирання було залучено додатковий персонал.

Щорічні збори, які Starbucks мала проводити в Сіетлі 18 березня, спіткала та сама доля, що й багато інших публічних заходів – вони перейшли виключно у онлайн-формат.

Щодо фінансових наслідків коронавірусу гендиректор Starbucks Кевін Джонсон заявив, що будь-які можливі збитки через епідемію є для мережі виключно короткостроковими. Але в довгостроковому плані розвиток компанії це вповільнити не повинно.

Авторка статті – Джессіка Воль, репортерка «Ad Age», яка спеціалізується на ресторанному бізнесі та харчовій індустрії.

Джерело

Теги: здоров'ямаркетинг і комунікаціїсуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

«Якісні ліки для всього світу»: MAKE SENSE створили кампанію про глобальну експансію Farmak

Adsapience створив унікальний LifeSavingTruck для донорства крові, що подорожує країною

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.