• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Котономіка — книга з економіки для дітей з обкладинкою в доповненій реальності

21 Грудня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Котономіка — книга з економіки для дітей з обкладинкою в доповненій реальності
Share on FacebookShare on Twitter

У листопаді 2020 року Олексій Геращенко, економіст, підприємець і громадський діяч випустив нову освітню книгу для дітей «Котономіка, або Як коти економіку будували». Обкладинка цієї книги оживає в доповненій реальності. Втілити ідею інтерактивної обкладинки Олексію допомогла компанія ADVIN, яка написала пісню, зробила анімацію і розмістила контент в доповненій реальності!

Котономіка. Доходи — Витрати = 50 коталерів

Автор — Олексій Геращенко, підприємець, викладач в Києво-Могилянській бізнес-школі та батько трьох дітей. Його діяльність спрямована на розвиток економічної грамотності в українському суспільстві, особливо серед молодшого покоління. Щоб зробити книгу сучасною, Олексій додав інтерактивну обкладинку з технологією доповненої реальності.

Книга розповідає про дивну країну Кеторію, в якій коти посварилися з людьми і вирішили організувати свою власну котячу державу. У книзі в форматі сторітелінгу можна познайомитися зі світом бізнесу, торгівлі, грошей, успіху і взаємної вигоди. Це казкова історія про створення економічної системи з нуля: від поділу праці та створення грошей до конкуренції і небезпек в бізнесі. Такі важливі в дорослому житті знання тепер можна отримати в дитинстві.

Автор добре знайомий з новітніми тенденціями та розуміє, як зацікавити дітей. Тому для залучення юних читачів він втілив ідею з обкладинкою в доповненої реальності. Обкладинка — перша важлива зустріч із книгою і можливість познайомитися з її героями, дізнатися особливості їх характеру. Щоб «оживити» Котономіку, читач може відсканувати обкладинку за допомогою додатку ARLOOPA, подивитися захоплюючий контент і відразу поділитися фото і відео в своїх соціальних мережах.

Команда ADVIN зробила прев’ю і задала tone of voice: написала пісню, зробила анімацію і розмістила контент з доповненою реальністю на обкладинці. Анімовані котики, головні герої, заспівали пісню «Котономіка — це кльово…», яка відразу засіла в головах і стала приємним супроводом книги.

«Хотілося зробити книжку сучасною, зацікавити юного читача, досягти мети, щоб діти читали, думали, розмірковували, пізнавали і ставили нові питання з задоволенням. Доповнена реальність від команди ADVIN стала ще однією главою моєї книги», — говорить автор книги Олексій Геращенко.

Доповнена реальність в книгах. Фан або «must have»?

Використання доповненої реальності в літературі, особливо в дитячій — не новина. Доповнена реальність привертає видавців і читачів таємничою подорожжю, в якій можна опинитися разом з головними героями. Це візуалізація персонажів, підвищення інтересу до книги і цифровий контент, який є таким важливим для молодого покоління. Як результат, доповнена реальність збільшує час взаємодії з книгою, дарує своїм читачам приємні пам’ятні емоції і збільшує конверсію продажів серед людей, які взаємодіють з AR.

Котономіка — книга з економіки для дітей з обкладинкою в доповненій реальності

Що нас чекає далі?

Сьогодні в літературі найчастіше реалізуються обкладинки, що оживають, і окремі персонажі. Але тенденція прямує до комплексних футуристичних AR-проектів, які будуть протягом всієї книги супроводжувати читача в формі квесту або подорожі по книзі з анімованими персонажами.

Наше майбутнє, вони ж діти покоління Альфа (з 2010 року народження), і зовсім не знають, що таке жити без смартфонів. Згідно GSMA, в даний час в усьому світі налічується понад 10,09 мільярдів мобільних підключень, що на 2,26 мільярда більше, ніж людей у ​​всьому світі. А кількість користувачів доповненої реальності вже перевищила мільярд, і за прогнозами до 2023 року досягне трьох мільярдів. Цифри вказують на тенденцію, наголошуючи бізнесу — чим швидше, тим краще!

«Глобально, зміни останнього року трансформують доповнену реальність з елемента фана в осмислену стратегію зростання, яка дає збільшення чітко вимірних метрик для бізнесу», — коментує Артем Чигиринський, CEO і засновник компанії ADVIN.

За останній рік всі зрозуміли, що потрібно виходити за межі і використовувати нові рішення. Розвиток 5G, AR / VR окуляри від Facebook, ключова концентрація Apple на розвиток ПО з доповненою реальністю, дистанціювання робочих процесів — все це сприяє розвитку AR як одного з основних технологічних напрямків на найближчі роки. Доповнена реальність перестала бути локального і розважального характеру і набула глобального масштабу, адже мова все частіше про освітні та соціальних кампаніях.


Читайте також:

Керівний партнер компанії ADVIN Артем Чигиринський написав статтю про те, як AR/VR-технології доповнюють креативні комунікації бренду.

Теги: ARдоповнена реальністькнигикниговиданнякреативлітературанавчання

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.