Нинішня криза, викликана поширенням коронавірусу, викликала чимале занепокоєння світової спільноти. Протягом останніх кількох тижнів численні виставки, фестивалі, конференції та інші публічні заходи у сфері маркетингу спочатку у Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, а потім і у Європі та США, скасували, перенесли чи змінили формат на онлайн.
У зв’язку з цим журнал The Drum опублікував перелік великих публічних заходів, які відмінили через розповсюдження коронавірусу.
Advertising Week Europe (Великобританія)
Перенесено на 14 вересня. Втім, програму заходу планується реалізувати у повному обсязі. Просто пізніше.
«Конференція Advertising Week цінує свою репутацію інклюзивної та доступної для всіх платформи. Тому для нас дуже важливо, щоб цей захід був безпечним для відвідувачів як з Великобританії, так і з усього світу. Конференція буде дотримуватися усіх протоколів для підтримання гігієни, рекомендованих урядом та медичними службами Великобританії», – запевняють організатори.
Creative Week 2020 (США, Нью-Йорк)
Через те, що вірус Covid-19 дістався вже й до США, організація The One Club for Creativity оголосила, що цього року всі заходи, заплановані на Креативний тиждень (11-15 травня), будуть проходити в онлайн-форматі.
Некомерційна організація проведе стрімінг-сесію, щоб оголосити переможців конкурсів One Show, ADC 99th Annual Awards та Young Ones Student Awards.
South by Southwest (SXSW) (США, Остін)
Організатори довго трималися за свій оптимізм, але зрештою і цей фестиваль, який мав відбутися цього місяця, було скасовано через занепокоєння міської адміністрації.
Організатори на своєму сайті висловлюють смуток через те, що це вперше за останні 34 роки, коли фестиваль South by Southwest не відбудеться. Зараз вони розглядають можливість його перенесення та працюють над організацією онлайн-заходів.
MIP TV (Франція, Канни)
Через спалах Covid-19 у Франції кінофестиваль MIP TV (планувався від 30 березня до 2 квітня) цього року не відбудеться. Взагалі.
Його сумна доля викликала чимало побоювань щодо Каннського кінофестивалю (Cannes Film Festival), який поки що запланований на кінець травня.
Adobe Summit (США, Лас-Вегас)
Конференцію Adobe Summit, яка мала відбутись 29 березня, перенесли на 2 квітня. Цього року вона проходитиме повністю в онлайн-форматі, оскільки організатори не хочуть ризикувати поширенням інфекції серед делегатів.
Google Cloud Next (США, Сан-Франциско)
З огляду на останні події, компанія Google також переводить свою конференцію Cloud Next у виключно цифровий формат. Цей публічний захід тепер називається Google Cloud Next’20: Digital Connect, а його програма передбачає стрімінг-сесії з виступами доповідачів, семінарами та онлайн-чатами «спитай експерта».
Конференція триватиме з 6 по 8 квітня.
Facebook F8 (США, Сан-Хосе)
Очікувалося, що цього травня на конференції F8 для розробників програмного забезпечення зберуться 5000 делегатів. Цим планам не судилося справдитися, відколи у цьому штаті діагностували перші випадки зараження коронавірусом.
…і це вже не кажучи про регіон APAC
Та ж сама доля спіткала численні публічні заходи у сфері маркетингу, які мали відбутися у Сінгапурі. Зокрема, Global Marketer Week, який організовує Всесвітня федерація рекламодавців (World Federation of Advertisers), перенесли на наступний рік, 20–23 квітня. Відкладено було також фестиваль Overthrow II, який присвячується стратегіям брендів-челенджерів.
Не кращі справи і у одного з найбільших мистецьких фестивалів Азії Art Basel Hong Kong.
І буквально в ніч з вівторка на середу стало відомо, що один із найбільших мистецьких заходів США, Фестиваль музики та мистецтв в долині Коачелла (Coachella Valley Music and Arts Festival), переносять на жовтень цього року.
На пізніший час, на 26 серпня, перенесли також щорічний Нью-Йоркський міжнародний автосалон, під час якого автомобілебудівники світового масштабу планували представити 50 нових моделей.