• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Чи має сенс Міжнародний жіночий день у небінарному світі?

10 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Чи має сенс Міжнародний жіночий день у небінарному світі?
Share on FacebookShare on Twitter

Міжнародний жіночий день існує ось уже більше 100 років для того, щоб підтримувати права жінок. Коли ми говоримо про рівноправ’я у суспільстві, ми піднімаємо такі добре задокументовані проблеми як «невидимість» жінок у робочому колективі, стереотипи, нерівні можливості та гендерні упередження. Але ось питання: якщо у глобальній культурі бінарне визначення лише двох гендерів (чоловік/жінка) поступово перестає бути таким вже абсолютним і ми в перспективі житимемо у небінарному світі, то чи є сенс присвячувати окремий день виключно жінкам?

Питання непросте, тому що для відповіді на нього треба спершу визначитись, що означає «бути жінкою». На що ми спираємося у своєму визначенні? На біологічне поняття (стать)? Чи на соціальне (гендер)?

Реальність, у якій ми всі живемо – досить мінливе місце. Наші уявлення про стать та гендер міняються також. І зараз все менше людей вірить у те, що гендер є бінарним поняттям.

Статистика небінарного світу

У Великобританії, за даними Національної служби охорони здоров’я, кількість молоді з такою гендерною дисфорією (тим переконанням, що власна біологічна стать не співпадає з гендерною самоідентифікацією), яка є достатнім показанням для дозволу процедури зміни статі, зросла на 4000%. І це за останні 10 років.

Опитування, яке нещодавно було проведене Pew Research Centre у США, показало, що майже 60% покоління Z (вікова група від 13 до 20) переконані, що понять «чоловік» та «жінка» недостатньо для того, щоб охопити весь спектр гендерної ідентифікації у суспільстві. Ці ж переконання поділяють також половина мілленіалів (від 22 до 37 років) і трохи більше 30% бебі-бумерів (від 54 до 72 років).

Ці статистичні дані важливі з двох причин. По-перше, через ту швидкість, з якою змінилася суспільна думка, і по-друге, через той масштаб, якого ці переконання набули у суспільстві. Різні покоління представлені неоднаковою кількістю людей. В тій же Великобританії мілленіали та покоління Z разом становлять майже половину від усього населення і на них же припадає більше половини сумарної купівельної спроможності в країні. І їхній процент купівельної спроможності лише зростатиме в той час, як покоління Z підростає та йде працювати. Таким чином, спосіб мислення молодих поколінь здатен назавжди змінити майбутнє суспільства, культури та комерції.

Жінки у широкому розумінні цього слова

Нове завжди привертає до себе більше уваги, ніж те, що ми вже й так добре знаємо. Але правдою лишається те, що навіть у сучасному небінарному світі спільнота жінок (як би ми її не визначали) лишається соціально обділеним класом населення.

Дослідження Американської асоціації психологів показали, що гендер жодним чином не впливає на характер і розумові та лідерські здібності людини. Проте у багатьох сферах індустрії жінки лишаються «невидимками», отримують меншу платню і навіть не завжди мають право розпоряджатися власним тілом.

Якою б не була ваша біологічна чи соціальна ідентифікація, якщо ви вважаєте себе жінкою, то, скоріше за все, світ до вас ставиться не дуже справедливо.

Отже, повернімося до питання, з якого все почалося. Чи є сенс у небінарному світі присвячувати окремий день виключно жінкам? Відповідь буде однозначно «так». Жінки – половина населення світу, і якими б вони не були – цисгендерні чи трансгендерні чи ще якісь інші – і якої б орієнтації вони не були, дискримінація завжди переслідувала їх.

То чи не має бути нашою метою така боротьба з дискримінацією, яка зробить життя кращим для абсолютно всіх жінок у найширшому з можливих тлумачень слова «жінка»? І ми, маркетологи, несемо відповідальність за те, щоб наблизити майбутнє без дискримінації.

Авторка статті – Ермінія Блекден, директорка з питань стратегічного планування агенції Engine.

Джерело

Теги: аналітикагендерное равенствосуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність
Маркетинг і Комунікації

Спецпроєкт “Багатогранність нації”. Говоримо про інклюзивність та толерантність

17 Квітня, 2024

У сучасному світі, де кожен день відбуваються зміни, говорити про толерантність та взаємосприйняття стає все важливіше. Команда My Happy Place, взяла на себе місію не лише говорити про ці цінності,...

Читати даліDetails

Інфлюенс-маркетинг чи традиційна реклама? Або чи працюють прогріви? Думка професійного блогера

«Інфлюенсери – каталізатори змін»: у Києві відбудеться INFLUENCE TALKS FORUM – форум топових інфлюенсерів

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.