Ілюстратор, майстер комп’ютерної анімації та спецефектів і поціновувач поп-культури Філіп Годас (Filip Hodas) став досить широко відомим своїм вмінням створювати похмурі антиутопії на основі тієї ж таки популярної культури. Він малює легко впізнаваних персонажів з мультфільмів спотвореними, заіржавленими та всіма забутими десь у спустошеному світі після настання апокаліпсису. А цього разу він вирішив додати своїм витворам тривимірності. У своїй новій серії цей празький дизайнер створив мультиплікаційні черепи. Тобто скаменілі черепи ікон поп-культури. Вони й справді виглядають так, наче тисячоліттями пролежали під землею, аж доки якийсь допитливий археолог їх не відкопав. Деталізована текстура та наукоподібні «латинські» видові назви змушують їх здаватися ще реалістичнішими.










Працюючи над серією мультиплікаційних скаменілостей, Годас прагнув вдосконалити свої навички створення цифрових скульптур та поекспериментувати з новими графічними програмами (наприклад Zbrush). Дизайнер обрав для своєї серії робіт таких персонажів як Губка Боб, Гуфі та Мінні Маус і створив сюрреалістичний погляд у далеке майбутнє.






Губку Боба впізнаєш за скаменілим черепом…
«Мені завжди подобалося робити черепи. Тож я вирішив поєднати це своє захоплення тривимірною графікою з кількома зі своїх улюблених мультперсонажів, які мені так подобалися в дитинстві», – розповів Годас на своєму сайті.






«Спочатку я хотів зробити їх стилізованими. Щось на кшталт скаменілих решток динозаврів, виставлених у музеї. Але потім я вирішив цього не робити, тому що тоді складно було впізнати з першого погляду, де чий череп, особливо якщо б від них були відколоті шматки і все було вкрите тріщинами. Тому я зробив їх не такими пошкодженими і додав деякі деталі, щоб скаменілі черепи трошки більше скидалися на самих себе. Для створення мультиплікаційного контрасту всі ці реалістичні черепи розміщені на яскравому насиченому тлі».
«Працюючи над кожним черепом я намагався щось поліпшити у своєму робочому процесі. Як результат, можна помітити досить сильні візуальні відмінності між першою («Canis Goofus») та останньою («Anas Scroogius») роботами серії», – пояснив дизайнер.











