• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Український cтартап пропонує найінформативніший холодильник

4 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Український cтартап пропонує найінформативніший холодильник
Share on FacebookShare on Twitter

Команда українського стартапу PICSELL (входить до складу CMS Group) розширює зону компетенції та презентує продукт AI display fridge – холодильники з вбудованими камерами, які дають можливість отримати аналітику в режимі реального часу щодо Out-Of-Stock, відсотку заповнення холодильного обладнання та, як результат, оперативно відреагувати на ту, чи іншу проблему. Команда проєкту прийшла до висновку, що великі компанії, які здійснюють реалізацію продукції через Retail, потребують комплексного рішення, яке б охоплювало усі канали реалізації: від полиць з продукцією до холодильного обладнання.

«На ринку вже багато компаній почали розробку подібних рішень, холодильників з камерами, проте ми раді, що все-таки першими презентуємо даний продукт. Наразі вже ведемо переговори зі світовими виробниками холодильного обладнання щодо колаборації. Також хочу відмітити, що наша розробка дозволяє як модернізувати спеціальними накладками існуюче обладнання, так і співпрацювати з виробниками холодильного обладнання, монтуючи камери прямо на виробництві. Це дає змогу нашим клієнтам покривати додатковий сегмент ринку збуту до вже наявної у них системи», – коментує Сергій Лукашенко, Hardware Department Head.

На відміну від вже класичного для PICSELL методу отримання даних за допомогою додатку на смартфонах торгових представників, система холодильника створює додаткові вигоди й обслуговує одразу дві команди.

Перша команда – це відділи продажу та маркетингу в центральних офісах. Вони бачать реальну картину стану свого ринку, роботу персоналу, можуть своєчасно реагувати на коливання продаж та мають повну оцифровку стану своєї викладки на полицях.

Друга команда – це польові торгові структури, мерчандайзери. Сьогодні холодильник може стояти декілька днів без продукції, а за один день жаркого літа з холодильника продається стільки ж води як, наприклад, за цілий листопад. Тож такий простій обладнання без продукції – це все рівно, що два осінніх місяці без жодного продажу для компанії. Тому гарячі періоди – це час, коли всі інвестиції в обладнання, його розміщення та інше, мають окуповуватись по максимуму. Система холодильника не просто детектує наповнення холодильника, вона будує оптимальні маршрути для мерчандайзерів, базуючись на даних про пусті холодильники, або ті, які потребують негайного втручання людини в їх роботу. Кожен мерчандайзер може контактувати із закріпленим за ним торговим обладнанням за допомогою месенджерів. Холодильник надсилає фотографію та базову інформацію прямо на смартфон мерчандайзера по кожному заданому пункту продажу. Це дозволяє йому перевірити стан викладки всіх закріплених за ним точок в один день за десять хвилин, замість того, щоб перевіряти холодильник раз на тиждень за графіком. Отже, мерчандайзер своєчасно реагує на торгове обладнання, в якому є проблема з викладкою, і ця система повністю міняє підхід до функціонування торгової команди компанії, піднімаючи її ефективність на новий рівень, що напряму конвертується в продажі.

А детекція чужої продукції в холодильниках дозволяє боротись з таким негативним явищем, як використання вашого торгового обладнання для продажів товарів конкурентів. І якщо у великих містах це рідкісна практика, то в традиційній роздрібній торгівлі в невеликих населених пунктах подібні речі трапляються досить регулярно.

А от в Іспанії KFC доводиться створювати справжні палаци, щоб заманити на смажену курятинку. Адже новому поколінню так просто не вгодиш…

Теги: стартапытехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.