Команда українського стартапу PICSELL (входить до складу CMS Group) розширює зону компетенції та презентує продукт AI display fridge – холодильники з вбудованими камерами, які дають можливість отримати аналітику в режимі реального часу щодо Out-Of-Stock, відсотку заповнення холодильного обладнання та, як результат, оперативно відреагувати на ту, чи іншу проблему. Команда проєкту прийшла до висновку, що великі компанії, які здійснюють реалізацію продукції через Retail, потребують комплексного рішення, яке б охоплювало усі канали реалізації: від полиць з продукцією до холодильного обладнання.
«На ринку вже багато компаній почали розробку подібних рішень, холодильників з камерами, проте ми раді, що все-таки першими презентуємо даний продукт. Наразі вже ведемо переговори зі світовими виробниками холодильного обладнання щодо колаборації. Також хочу відмітити, що наша розробка дозволяє як модернізувати спеціальними накладками існуюче обладнання, так і співпрацювати з виробниками холодильного обладнання, монтуючи камери прямо на виробництві. Це дає змогу нашим клієнтам покривати додатковий сегмент ринку збуту до вже наявної у них системи», – коментує Сергій Лукашенко, Hardware Department Head.
На відміну від вже класичного для PICSELL методу отримання даних за допомогою додатку на смартфонах торгових представників, система холодильника створює додаткові вигоди й обслуговує одразу дві команди.
Перша команда – це відділи продажу та маркетингу в центральних офісах. Вони бачать реальну картину стану свого ринку, роботу персоналу, можуть своєчасно реагувати на коливання продаж та мають повну оцифровку стану своєї викладки на полицях.
Друга команда – це польові торгові структури, мерчандайзери. Сьогодні холодильник може стояти декілька днів без продукції, а за один день жаркого літа з холодильника продається стільки ж води як, наприклад, за цілий листопад. Тож такий простій обладнання без продукції – це все рівно, що два осінніх місяці без жодного продажу для компанії. Тому гарячі періоди – це час, коли всі інвестиції в обладнання, його розміщення та інше, мають окуповуватись по максимуму. Система холодильника не просто детектує наповнення холодильника, вона будує оптимальні маршрути для мерчандайзерів, базуючись на даних про пусті холодильники, або ті, які потребують негайного втручання людини в їх роботу. Кожен мерчандайзер може контактувати із закріпленим за ним торговим обладнанням за допомогою месенджерів. Холодильник надсилає фотографію та базову інформацію прямо на смартфон мерчандайзера по кожному заданому пункту продажу. Це дозволяє йому перевірити стан викладки всіх закріплених за ним точок в один день за десять хвилин, замість того, щоб перевіряти холодильник раз на тиждень за графіком. Отже, мерчандайзер своєчасно реагує на торгове обладнання, в якому є проблема з викладкою, і ця система повністю міняє підхід до функціонування торгової команди компанії, піднімаючи її ефективність на новий рівень, що напряму конвертується в продажі.
А детекція чужої продукції в холодильниках дозволяє боротись з таким негативним явищем, як використання вашого торгового обладнання для продажів товарів конкурентів. І якщо у великих містах це рідкісна практика, то в традиційній роздрібній торгівлі в невеликих населених пунктах подібні речі трапляються досить регулярно.
А от в Іспанії KFC доводиться створювати справжні палаци, щоб заманити на смажену курятинку. Адже новому поколінню так просто не вгодиш…