ЦУМ представляє рекламну кампанію нового сезону, надихаючим сюжетом якої стала єдність людини з навколишнім світом. На знімках українського фотографа Віталіка Мельникова моделі позують на тлі морських пейзажів і безлюдного пляжу, який готується до відкриття курортного сезону. За створення образів відповідала стиліст і дизайнер прикрас Соня Солтес.
Центральний універмаг продовжує збільшувати свій бренд-портфель новими яскравими іменами: елегантні колекції Victoria Victoria Beckham і Roland Mouret, в міру розслаблені образи Cult Gaia, трендові прикраси Alighieri Jewellery і Timeless Pearly, солом’яні капелюхи і корзини Sensi Studio і, натхненні сучасним мистецтвом, сумки Danse Lente. Весняно-літні колекції таких брендів, як Jimmy Choo, Sergio Rossi, Aquazzura, Giorgio Armani, Pal Zileri, Rupert Sanderson, Versace, N21, Lardini, Diane von Furstenberg, Isabel Marant, Nanushka і багатьох інших також вже представлені в ЦУМ.
З відкриттям streetwear-зони на четвертому поверсі універмагу, шанувальники вуличної моди можуть підібрати собі образи серед культових брендів Fred Perry, Carhartt WIP, Stussy, Obey, Eastpak, Champion та українських Riot Division, Act1, Ksenia Schnaider, m0d44.
Нові колекції представлені в універмазі і онлайн-магазині ЦУМ, який пропонує комфортний шопінг і допомагає заощадити час. Оформивши замовлення на сайті, клієнт може скористатися послугою примірки в спеціальній зоні Click & Collect на другому поверсі універмагу. Асортимент онлайн-магазину ЦУМ постійно оновлюється, зареєстровані користувачі першими дізнаються про нові бренди та колекції, отримують персоналізовані електронні листи і запрошення на презентації, спеціальні заходи і розпродажі.
Між тим світові експерти вважають, що дієвість рекламних банерів дорівнює нулю. Чому саме – читайте в нашому матеріалі.