Триває набір до Cannes Lions School — шкіл для професійних креаторів, де заняття викладають спеціалісти Google, Unilever, Apple, Pinterest, Adobe. А зі студентами, сидячи в одному колі, діляться своїм досвідом та кар’єрними успіхами і невдачами Девід Дрога (засновник Droga5), Нік Ло (CCO Publicis Groupe), Фернандо Мачадо (CMO Burger King) та інші.
Протягом 5-ти днів студенти школи отримують найсвіжіші знання від лідерів індустрії, спілкуються з відомими спікерами та будують власне міжнародне ком’юніті однодумців. Всі випускники отримують унікальний сертифікат, що свідчить про проходження професійної школи в рамках Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions.
Отже, у 2020 році відкритий набір до чотирьох шкіл:
Creative Academy — програма для арт-директорів, копірайтерів, дизайнерів, режисерів, піарників, журналістів. Усіх, хто працює у маркетингово-комунікаційній галузі (навіть якщо це фріланс) та має щонайменше два роки професійного досвіду.
Вартість участі: €2,365 (+ 20% ПДВ)
Brand Marketers Academy — програма для представників маркетингових відділів та бренд-менеджерів компаній.
Вартість участі: €2,365 (+20% ПДВ)
Media Academy — школа для працівників індустрії медіа. Мають мінімум 2 роки професійного досвіду, а в ідеалі — 3-7 років.
Вартість участі: €2,365 (+ 20% НДС)
Roger Hatchuel Academy — школа для студентів останніх курсів спеціальностей «реклама та зв’язки з громадськістю», «дизайн», «маркетинг», «соціологія» і суміжних. Це єдина школа, участь у якій не потрібно оплачувати, але за шанс стати єдиним представником від України потрібно поборотись.
Карина Борзаківська, PR-менеджерка Асоціації Креативних Індустрій України, студентка Roger Hatchuel Academy у 2019 році, розповідає про свій досвід проходження Cannes Lions School.
Фестиваль Cannes Lions — це калейдоскоп можливостей. Окрім насиченої контентної частини, нетворкінгу та нагородження найпроривніших креативних робіт, це ще й платформа для навчання. Щорічно під час фестивалю проходять школи для молодих креаторів (віком до 30 років), а також тренінги для фахівців, які самі виступають менторами та навчають креаторів у своїх країнах.
Я виграла конкурс і пройшла навчання як представник України в школі Roger Hatchuel Academy (RHA) у 2019 році. Для участі необхідно було записати відеовізитівку тривалістю до 2-х хвилин і відправити своє резюме зі здобутками. Студентів до школи відбирало міжнародне журі.
Мета програми Roger Hatchuel Academy — познайомити молодь, яка тільки починає свій шлях у креативних індустріях, із можливостями професійного розвитку та реалізації в цій сфері.
Меседжі, які доносили нам спікери програми: саме молодь здатна стати голосом маркетингово-комунікаційної галузі і сучасне покоління має гучніше заявляти про свої ідеї і ставати законодавцями позитивних змін.
Це надзвичайне відчуття — опинитися в епіцентрі світової креативної тусовки і протягом п’яти днів розпочинати свій день із подорожі до навчального кампусу на території фестивалю. На шляху знайомитись із креативним директором Ogilvy Rio de Janeiro, обговорити з ним особливості реклами у ваших країнах. Уже в кампусі починати день із check-in, ділитися своїми враженнями, побоюваннями та побажаннями. Вчитися у найкращих експертів у своїй галузі, вражатися їхніми історіями успіхів та поразок.
У рамках RHA нам читали доповіді про технології роботи з креативним брифом та використання сторітеллінгу. Під час занять ми розбирали кейси того, як креативні ідеї можуть впливати на реальні зміни у суспільстві, а також проводили відкриті розмови про креативність із відомими особистостями в креативних індустріях.
Заняття проходять дуже різноманітно — на пляжі Google і на відкритих терасах. Навіть класну кімнату у нашому навчальному кампусі важко було назвати «традиційною», коли по праву руку від тебе сидить сам Фернандо Мачадо і розповідає про свій шлях в індустрії. А ввечері — ви разом із одногрупниками з 30+ країн світу відпочиваєте на тематичній вечірці, наприклад, на пляжі Spotify і ще більше розширюєте свою інтернаціональну мережу знайомств.
Варто зазначити, що у студентів шкіл є можливість відвідувати і сесії основної програми Cannes Lions. Але, відверто кажучи, індивідуальна програма для кожної зі шкіл настільки вдало підібрана, що пропускати щось зі свого навчального класу не хочеться. Зате під вечір можна долучитися до перегляду церемонії нагородження і навіть привітати переможців.
Найкраще, що мені подарували Канни — це неймовірні знайомства з креаторами зі всього світу. Наша група студентів RHA2019 стала великою родиною. Вже пройшло майже півроку, а ми й досі вітаємо одне одного з днем народження, просимо професійних порад, звертаємося за підтримкою і ділимося своїми успіхами.
Група студентів Roger Hatchuel Academy-2019 продовжила навчання в рамках програми Google Creative Campus в Каліфорнії, США.
Як потрапити?
Оскільки це школа для студентів останніх курсів університету і як такого досвіду роботи ще нема, тут важливо показати всі свої здобутки під час навчання в університеті. Я з першого курсу долучалася як волонтер до фахових подій, брала участь і перемагала у студентських фестивалях реклами і черпала знання із літератури та медіа за фахом. Саме тому, коли я спілкуюсь зі студентами, завжди раджу брати участь у фахових заходах, фестивалях, конкурсах реклами, побільше відвідувати такі заходи, читати медіа за фахом.
У своїй візитівці варто вказати, чому саме ви гідні вибороти право стати студентом школи. Чому ви горите креативністю, які ініціативи вас приваблюють, як ви можете ділитися досвідом, який здобудете під час школи.
Я однозначно раджу відвідати фестиваль Cannes Lions у якості студента однієї зі шкіл. Вам відкриваються ті ж можливості, що й за пасом Young Lion. Але за рахунок крутої програми, підібраної тематично, ви отримуєте вдвічі, якщо не втричі більше.
Cannes Lions School — це унікальний досвід, який можна і необхідно прожити лише в Каннах.
Дедлайн подачі заявок на участь у 2021 році — 1 березня 2020 року. Якщо ви зацікавлені, повідомте про це на [email protected] із поміткою «Roger Hatchuel Academy».
А ще нагадуємо, що Cannes Lions 2020 оголосив перших спікерів.