26 лютого відбулася презентація Creative Intelligence Series — нового формату професійних зустрічей від медіа Асоціації Креативних Індустрій України — CreativityUA.
Мета проєкту — стати місцем обміну досвідом та обговорення актуальних питань у креативних та суміжних індустріях. Це подія, яка стане своєрідним барометром креативних індустрій.
Під час першої зустрічі Creativity Team розповіла про Асоціацію Креативних Індустрій України, формати та проєкти Асоціації, а також можливості для співпраці та партнерства з Асоціацією та медіа CreativityUA.
Серед Creativity Team, що виступила під час заходу:
- Костянтин Кузнєцов, голова правління Асоціації Креативних Індустрій України, офіційний представник Cannes Lions в Україні, продюсер Днів Креативності та Форуму Креативних Індустрій;
- Карина Борзаківська, PR-менеджерка Асоціації Креативних Індустрій та офіційного представництва Cannes Lions в Україні;
- Марина Корчака, шеф-редакторка CreativityUA
Про формат Creative Intelligence Series
Впродовж року заплановано десятки зустрічей, під час яких розглядатимуть досягнення українських індустрій, особистостей, організацій; обговорюватимуть потреби НГО, маркетингу, бізнесу; порушуватимуть питання авторського права, культури, толерантності, активізму в Україні тощо. Експерти розкажуть, як складні та цікаві задачі вирішуються завдяки креативним ідеям та їхньому якісному втіленню на прикладах найцікавіших та ефективних українських та міжнародних кейсів.
Оскільки напрямів багато, кожна з зустрічей відрізнятиметься тематично. Залучені експерти обираються як з перших ешелонів креативної еліти, так і серед молодих та амбіційних спеціалістів із релевантним досвідом.
Особливість формату в тому, що він демократичний у своїх проявах: залежно від тематики, зустріч може проходити у форматі відкритого інтерв’ю, public talk, окремих інтелектуальних сесій та брейнштормів, розбору кейсів і навіть виступів креативних партнерств – замовник + виконавець, агенція + бренд, законотворець + реформатор, митець + критик тощо.
Найближчі заплановані заходи Creative Intelligence Series
17 березня 2020 р: онлайн-трансляція «How to win a Lion» із керівником Awards Team фестивалю Cannes Lions
Онлайн-включення з Лондону (адже саме там працює оргкомітет міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions), під час якого керівник Awards Team Cannes Lions розкаже, як виграти Лева: окрім цього, будуть поради від журі та переможців Каннських левів різних років і різних категорій.
27 березня 2020 р: Creative Intelligence Series: Cannes Lions Edition
Професійний розбір кейсів із категорії Sustainable Development Goals та Glass Lions від експертів рекламно-комунікаційної сфери.
У форматі динамічного 90-хвилинного спічу експерти проаналізують ключові складники роботи-переможця за схемою: інсайт — ідея — рішення — тренди та підсумки.
В результаті відвідувачі отримають відповіді на запитання:
- чому ця кампанія перемогла?
- які складові кейса-переможця?
- які головні висновки/ результати/ поради?
Окрім цього, експерти спробують накласти досвід на українські реалії та спроектувати, чи можна розробити подібний кейс в Україні.
Анонси найближчих подій та новини з’являтимуться на офіційних інформаційних ресурсах партнерів Асоціації Креативних Індустрій України та creativity.ua.
Якщо у вас є питання / тема, яку хотілося б висвітлити у рамках Creative Intelligence Series, — пишіть на [email protected]