• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Японські вчені працюють над роботом, який відчуває біль

25 Лютого, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Команда вчених з Університету Осаки у Японії створила робота, який відчуває біль. Принаймні, якщо його вдарити електричним струмом, він скривиться у гримасі болю. Цей проект покликаний з’ясувати, як можна навчити штучний інтелект емпатії.

Розроблена науковцями штучна система рецепторів болю була встановлена роботові «Аффетто» (Affetto). Він має подобу гіперреалістичної голови дитини. Інженери зібрали його у 2018 році. Цей робот здатен абсолютно реалістично відтворювати різні вирази обличчя, властиві людям, та посміхатися, супитися чи робити різні гримаси у відповідь на дотик. Дослідники стверджують, що це потенційно може значно поглибити взаємодію людей та андроїдів.

Щоб створити «Аффетто» дослідники свого часу ідентифікували 116 різних точок обличчя та проаналізували механізми, які необхідні для відтворення виразної міміки. Наразі ж вони намагаються зробити так, щоб цей робот відчував біль. Професор Мінору Асада (Minoru Asada), провідний дослідник проекту та президент Асоціації робототехніків Японії, сподівається, що результатом цієї наукової роботи з часом стане створення машин, які будуть здатні відчувати емпатію та усвідомлюватимуть, що таке мораль.

Професор Мінору Асада так висловився про свій задум: «У Японії ми віримо, що навіть неживі об’єкти мають душу. І в цьому сенсі робот, зроблений з металу, нічим не відрізняється від людини. Тобто предмети відмежовує від людей не так вже й багато».

Людину зрозуміє лише той, хто відчуває біль

Штучна система рецепторів болю була продемонстрована нещодавно, в рамках конференції Американської асоціації сприяння розвитку науки (American Assocation for the Advancement of Science), яка проходила у Сіетлі. Професор Асада та його команда сподіваються, що наділення роботів рецепторами болю дозволить цим машинам розвити в собі емпатію через співчуття до людського страждання. Відповідно, це зробить таких супутників людей більш чуйними. Ця група науковців ставить собі за мету розробку таких роботів, які б змогли допомагати літнім людям. Завдання досить актуальне, враховуючи поступове старіння населення Японії. Роботи могли б надавати фізичну та емоційну підтримку тим літнім людям, які живуть самі.

«Загалом, я переконаний, що роботи будуть здатні ефективніше вписуватися у суспільство та налагоджувати зв’язки з людьми тоді, коли їхні тіла стануть більш чутливими та виразними. Тому я й намагаюся створити голову андроїда, яка буде здатна до людської міміки та наділена чутливими тактильними сенсорами. І я впевнений, що одного дня людство створить таких роботів, яких буде дуже складно відрізнити від людей».

Джерело

Теги: искусственный интеллектроботытехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.