• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

Якою не повинна бути музика до рекламного ролика

25 Лютого, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Дивна штука відбувається під час таких глобальних подій на телебаченні, як Супербоул чи Олімпійські ігри: звичайні глядачі водночас стають критиками реклами. Їх поверхнева увага раптом перетворюється на прискіпливий аналіз, коли вони коментують кожну дрібницю, вдалу чи невдалу. І результати такого фідбеку цілком можуть вплинути на те, хто з рекламістів «доживе» до наступної глобальної події. Але незалежно від того, уважно аудиторія дивиться рекламу чи не дуже, часто саме музика до рекламного ролика є тим, від чого залежить ефективність послання бренда.

Тому для тих, хто створює рекламні ролики, «пан або пропав» часто залежить від уміння уникати ряду помилок, яких іноді припускаються, обираючи музику.

Отже, якою не повинна бути музика до рекламного ролика?

Помітніша за сам ролик

Музика до рекламного ролика повинна доповнювати, а не затьмарювати, креативну роботу і послання, що міститься в ній. Який сенс у тому, щоб викласти чималий шмат бюджету за відомий мегахіт, якщо споживачі навіть не запам’ятають бренд, що йшов вкупі з цією музикою? Музику слід вважати, скоріше, одним з персонажів другого плану, який має гармонійно працювати з усіма іншими. Вона – лише частина чогось більшого.

Для роликів, у яких мало або взагалі немає діалогів, добре пасуватимуть насичені мікси з текстом, вокалом чи виразною партією провідного інструмента. Там, де діалогів багато, оптимальним вибором будуть ритмічні треки чи баси/ударні. Для діалогів, легших за тоном або насичених нюансами, є сенс обрати розріджений мікс.

Надто непримітна (читай, нудна)

Втім, кидатися з однієї крайності в другу також не слід. Головне тут – баланс. Тобто слід знайти такий трек, який буде водночас легко запам’ятовуватися, доповнювати бренд та спонукати до потрібних дій. Музика повинна невимушено пливти крізь ролик, а не з муками продиратися крізь нього, що не пройде повз увагу глядачів і лише спантеличить їх.

Якщо мова йде про типовий формат ролика на 30 секунд, постановка проблеми відбувається в перші 10, а інші 20 будуть присвячені вирішенню цієї проблеми. В такому разі можна порадити шукати енергійну мелодію з рівним ритмом та висхідною тональністю. Така музика до рекламного ролика задає потрібний настрій і пропонує непогані можливості для монтажу. А от авангардних, синкопічних, неритмічних композицій тут краще уникати.

Конфліктує з ключовими цінностями бренда

Популярний хіт може здатися спокусливою ідеєю, але тут постає питання: чи несе він в собі потрібне послання? На чудову ідею може чекати епічний провал, якщо музика та цінності бренда не гармоніюють одне з одним. Зауважте, що музику слід добирати ретельно, з’ясувавши, що вона означає та яка її історія, щоб пересвідчитися, що вона брендові підходить. В сучасній культурі мемів всього кілька рядків із сумнівним підтекстом можуть визначити, досягнете ви успіху чи будете змушені рятуватися від піар-катастрофи.

Є предметом суперечки про авторські права

Використовуйте лише ту музику, на яку у вас є відповідна ліцензія, і порадьтеся з експертом, який допоможе вам з цим розібратися. А якщо ви плануєте працювати з треками, що нагадують звучанням популярні пісні, вам не завадить допомога музикознавця, який прослідкує, щоб ви не порушили чиїсь авторські права. І, звичайно, отримайте на це дозвіл від офіційного видавця потрібної вам музики.

У зв’язку з цим можна згадати історію Джона Фогерті (John Fogerty), якого у 1988 році притягли до суду за те, що він співав надто схоже на… Джона Фогерті. Тобто на ранній запис однієї з його пісень, права на яку були придбані іншою компанією. Справу в суді він виграв, але такий витратний скандал – аж ніяк не те, що потрібно рекламістові.

Найкращим варіантом тут буде пошукати у офіційному архіві музики трек, який викликатиме той самий настрій або почуття, замість того, щоб вдаватися до імітації. Або, як це роблять деякі агенції, зв’язатися з автором треку, щоб той склав вам на замовлення щось подібне.

А от якою повинна бути музика до рекламного ролика… Без натхнення та ентузіазму тут не обійтися. Адже в кінцевій роботі має бути помітним і те, і інше. Тоді у неї будуть всі шанси здобути прихильність критиків.

Автор статті – Джонатан Паркс

Джерело

Теги: креативмузыкареклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.