• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Burger King із гордістю рекламує свій пліснявий воппер

20 Лютого, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Вчора мережа Burger King запустила глобальну рекламну кампанію, спрямовану на те, щоб підкреслити свій намір відмовитися від штучних консервантів. Такі кампанії відбуваються регулярно і рідко привертають до себе якусь особливу увагу. Але цього разу компанія Burger King перевершила саму себе в тому, що стосується сміливого маркетингу. Кампанія «Пліснявий воппер» (Moldy Whopper) – спільне дітище аж трьох агенцій – показує у надвисокій роздільній здатності фото та відео того, як воппер пожирається не людьми, а невблаганним часом. Простіше кажучи, нам показують, як воппер гниє.

У цій рекламі ми бачимо, як всі інгредієнти воппера поступово вкриваються цвіллю. А дата в кутку показує, як довго цей воппер був відданий на ласку природи (зазвичай не більше місяця). І слоган, який проголошує: «краса без штучних консервантів».

Над кампанією працювали три агенції: Ingo, David (обидві – дочірні агенції Ogilvy) та Publicis.

Цей пліснявий воппер покликаний передати намір бренда позбутися всіх штучних консервантів у своїх товарах до кінця цього року. Частково це компанії вже вдалося. Принаймні, у Європі.

Фернандо Мачадо (Fernando Machado), директор з маркетингу Burger King, пояснює: «Ми переконані, що справжня їжа – смачніша. Тому ми докладаємо всіх зусиль, щоб позбутися будь-яких штучних консервантів, барвників та ароматизаторів у тому меню, яке ми пропонуємо в усіх країнах світу».

Ця кампанія бере свій початок у Скандинавії, де воппер вже й так не містить жодних консервантів, оскільки було доведено, що вони становлять певний ризик для здоров’я дітей.

Як зробити пліснявий воппер фотогенічним?

З точки зору здорового глузду кампанія «Пліснявий воппер» здається дуже непростою. Але з практичної точки зору вона виявилася ще складнішою. Знадобилися місяці, щоб зробити пліснявий воппер дійсно фотогенічним.

Бьорн Сталь (Björn Ståhl), креативний директор Ingo, розповів: «Ми дуже пишаємося реалізацією цієї ідеї. Цвіль росте дуже непередбачувано. Нам довелося кілька місяців експериментувати з різними видами плісняви, щоб повною мірою передати красу того, що зазвичай вважається огидним. Я ніколи не думав, що одного дня мені доведеться стати спеціалістом з плісняви. Але щоб все вийшло так, як задумано, це було необхідно».

Знавці фастфуду впізнають також у кампанії «Пліснявий воппер» шпильку у бік МакДональдз. Адже «Останній чізбургер в Ісландії» був виставлений на огляд публіки ще з того часу, як мережа МакДональдз покинула цю країну. Було це у 2009 році, і той самий чізбургер і досі лишається нетлінним.

Джерело

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025
Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025
Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.