• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Канадські креатори створили одяг-камуфляж душевного здоров’я

19 Лютого, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Колекція Mental Fatigues була створена для Канадської асоціації душевного здоров’я (Canadian Mental Health Association). У своїй боротьбі з психічними розладами люди схильні приховувати те, як їм тяжко буває. І такий камуфляж душевного здоров’я може мати для них дуже небезпечні наслідки. Тому, щоб проілюструвати цю думку, поінформувати публіку та зібрати кошти на благодійність, канадські креатори випустили одяг зі своєрідним камуфляжним малюнком.

Останнім часом камуфляжний малюнок переживає бум у світі моди, тому нікого вже не дивує, коли чергова лінійка одягу використовує цей мотив. Проте, якщо ви пильно придивитися до футболок, створених креативною студією Taxi з Торонто, ви побачите дещо незвичайне. Серед абстрактних плям ви зможете помітити стилізовані людські фігури. Вони здаються розгубленими, стривоженими, одержимими. Такими, що втратили контроль над своїм життям.

Всього камуфляжних малюнків три. Їх було створено художником Ка-Янг Лі (Ka-Young Lee) з Торонто.

Тривожний розлад

«Понад 3 мільйони канадців щороку змушені боротися з тривожними розладами», – пояснює сайт проекту. Цей малюнок показує негативні почуття, які веде за собою тривога. Такі як злість, страх та намагання ізолюватися від оточення.

Зловживання психоактивними речовинами

Від цієї проблеми потерпають 1,2 мільйони канадців. Цей камуфляж душевного здоров’я показує лише деякі з наслідків, які тягне за собою зловживання психоактивними речовинами. Зокрема, втрата контролю над собою та проблеми у стосунках.

Стрес на роботі

Щороку понад 500000 жителів Канади стикаються з ситуаціями, коли вони не можуть вийти на роботу через нервовий зрив, викликаний тією ж таки роботою, стверджує проект Mental Fatigues. На цьому камуфляжному малюнку можна побачити те, з чим багато канадців близько знайомі – розпач та відчуття власної безсилості.

«Хороші ідеї зазвичай починаються з проблеми», – зазначив Лорн Хеллер (Lorne Heller), креативний директор Taxi. «Наша проблема полягає в тому, що люди приховують свій стан замість того, щоб розповісти про нього та звернутися по допомогу».

Камуфляжний малюнок креатори взяли зі світу моди, де він саме переживає злет. Тому його актуальність в сучасній культурі та той факт, що традиційно камуфляж – інструмент приховування, здалися креаторам ефективним способом викликати людей на діалог.

Однією з таких груп ризику є ветерани, до чого також привертає увагу камуфляж душевного здоров’я. Проте благодійний проект Mental Fatigues спрямований не лише на них, а на всіх, хто потребує допомоги з цими проблемами.

Джерело

Теги: здоров'якреативтворчество и дизайн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.