• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Milk-Bone наводить кумедні аргументи на користь собак

14 Лютого, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Бренд Milk-Bone, який випускає ласощі для собак, запустив нову кампанію, у якій нагадує, що собаки несуть радість у наше життя, а ласощі несуть радість у життя собаки. Для цієї кампанії Milk-Bone обрав гумористичний тон, порівнюючи собак з іншими домашніми улюбленцями та наводячи кумедні аргументи на користь собак. Для цього було випущено серію невеличких роликів, у яких можна побачити ряд смішних та чудернацьких ситуацій.

Кожне з цих відео комічно порівнює собак та інших тваринок. Від котів (що цілком передбачувано) до золотих рибок і навіть жирафів, тигрів та орлів.

Кому цікавіше кидати палку: собаці чи черепасі? Яка тварина краще за собаку подасть вам обручки на весіллі? А як щодо дня «прийди до офісу з тваринкою»? Хто тоді краще: собака чи тигр?

Бути собачником – це філософія життя

Ця кампанія у гумористичній формі визнає, що справжні собачники здатні назвати численні аргументи на користь собак, як найкращих з усіх можливих домашніх улюбленців. І хіба собаки не заслуговують на щось смачне, коли вони роблять наше життя веселішим?

Бути собачником – це стиль та філософія життя, яким власники собак слідують всім серцем. Кампанія Milk-Bone намагається передати всю ту радість, яка, на думку кожного, у кого є собака, ні з чим незрівнянна.

Дейв Латта (Dave Latta) з J.M. Smucker Company, якій належить Milk-Bone, пояснив: «В наш час люди беруть із собою собак повсюди: до магазину, до ресторану, до офісу, у відпустку тощо. І наше суспільство почало дійсно прихильно ставитися до ідеї «дружніх до собак» місць. Зараз це вже, скоріше, норма, ніж виняток».

Менше прагматизму – ласощі повинні звеселяти!

Джейсон Горман (Jason Gorman), креативний директор агенції PSOne, яка створила цю кампанію, зазначив: «Хоча собачі ласощі мають веселити, але практично все спілкування на цю тему останнім часом стало аж надто сухим та прагматичним. Тому на Milk-Bone, як на лідера в цій категорії, покладається задача повернути радість у процес хрумтіння ласощами, нагадавши, що собаки – це прекрасно».

«Зрештою, життя завжди веселіше, коли в ньому є пес. І найприємніший момент як для собаки, так і для «собачої мами» чи «собачого татка», це момент роздачі смаколиків. Це – спілкування. І це – спосіб сказати «дякую» чи «люблю тебе».

Джерело

Теги: гуморкреативреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Міжнародна експансія бізнесу починається з визначення конкурентної стратегії і відповіді на питання – яку цінність бізнес може дати міжнародному ринку? Motorimpex в Україні – це компанія №1 з гідравліки з...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Вміст недоступний

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.