• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

В ролику до Дня Валентина PlayStation цілить в серце

13 Лютого, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У своєму першому ролику нового десятиліття компанія Sony відійшла досить далеко від традиційної романтики Дня святого Валентина. Проте, щоб продемонструвати потужний вплив PlayStation на наші думки та почуття, вона все одно цілить прямо в серце, хоча цього разу в центрі уваги серце не стилізоване, а цілком реалістичне.

Чи змушує ваше серце битися швидше сама думка про улюблені ігри для Sony Playstation? Якщо так, вам цей сюрреалістичний ролик від adam&eveDDB, присвячений ігровій консолі PS4, напевно буде до вподоби.

Що ж там у темряві?

Своєю таємничою атмосферою новий ролик завдячує режисерові Ромейну Гаврасу.

Міні-фільм відкривається під несамовите гавкання собаки, у той час як тактична група насторожено вдивляється в глибину шахти. Група спускається у пітьму, з якої чутно якийсь дивний надприродний звук. Приховуючи свій страх, загін обшукує тунель та просувається все глибше під землю. І чим глибше вони йдуть, тим гучніше чутно цей звук. Нарешті вони підходять до важких сталевих дверей, за якими величезна темна зала. Звук все наростає, і раптом загін бачить, що вся зала заповнена клітками, всередині яких…

…людські серця! Безліч сердець! Ми бачимо сотні чи навіть тисячі пронизаних венами м’язових органів. А їхній ритмічний стук викликаний нічим іншим як… консолями PlayStation, звісно. Вмикається світло, і велетенські масштаби зали стають очевидними: ряди й ряди сердець. І на останньому з них проступають символи PlayStation.

Головне – емоції, які відчуваєш серцем

Слід віддати належне сценаристам, які не видали таємницю надто рано. Оскільки дивний звук аж ніяк не схожий на типовий пульсуючий стук серця, момент істини залишається несподіванкою. Таке моторошне відео не може не відкластися у пам’яті. Як раз до Дня Валентина!

Ролик іде під слоганом «Відчуйте не лише любов у цей Валентинів день». Слід визнати, що такий міні-фільм від Sony виводить з рівноваги значно сильніше, ніж попередній, де ігрові персонажі заполонили реальний світ.

Мері Йі, віцепрезидентка Sony Interactive Entertainment з глобального маркетингу, прокоментувала цей ролик так: «Сильний емоційний відгук, який викликають у нас кращі з ігор, породжує моменти, які просто забивають подих гравцю. За допомогою таємничої атмосфери «Серця» ми хотіли передати ті напружені миті, які PlayStation дарує геймерам ось уже 25 років. І ми сподіваємося, що наші історії продовжать дивувати фанатів».

Джерело

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїтворчість

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.