• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Бренди KFC та Crocs створили взуття з куркою

13 Лютого, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Новий витвір бренду взуття Crocs змусить усіх не лише питати «Де це ви купили такі черевики?», але й «Звідки це так смачно курочкою пахне?». Crocs та мережа фастфуду KFC разом випустили взуття з куркою – дві нові моделі клогів, до яких причеплені ароматизовані підвіски у вигляді смажених курячих стегенець.

Ця лімітована серія взуття з куркою була розроблена агенцією Wieden + Kennedy Portland. Дебютувала вона під час Тижня моди у Нью-Йорку. І хоча модний бренд Balenciaga свого часу й наважився явити світові клоги на височенній платформі, але начепити на них смаколики не вистачило духу навіть у нього.

Андреа Загуменськи (Andrea Zahumensky), директор з маркетингу KFC U.S., зазначила: «Легко впізнаваний образ нашої всесвітньо відомої курятини та відерця у поєднанні з неперевершеним комфортом та стилем, притаманним Crocs, робить ці черевики справжнім омріяним еталоном взуття з куркою».

Що у фритюрниці?

Моделлю для демонстрації клогів зі смаженим курчам на Тижні моди стала корейська реп-співачка, що виступає під псевдонімом Me Love Me a Lot (MLMA). Окрім цього, вона знялася у новому ролику, присвяченому «курячим клогам». У ньому вона виступає в ролі співробітниці KFC – хоч її «уніформа» явно дуже далека від стандарту – яка працює на кухні, коли раптом їй приходить нове замовлення. Агенція Wieden + Kennedy напрочуд майстерно підійшла до зйомок ролика. Варто лише подивитися, як вона за якихось 15 секунд нагнітає атмосферу таємничості навколо питання: що ж там смажиться у фритюрниці?

Ті, хто полюбляють черевики вкупі з їжею, можуть придбати такі клоги на низькій підошві за 60 доларів. А от клоги на платформі, на жаль, не продаються.

Теренс Рейлі (Terence Reilly), директор з маркетингу Crocs, заявив, що їхній бренд завжди радий співпраці, і партнерство з Kentucky Fried Chicken напевно дасть прихильникам бренду можливість по-новому глянути на класичні моделі взуття.

Не лише взуття

KFC вже не перший рік випускає продукти, які обігрують відомий всім образ смугастих червоно-білих відерець з курятиною та безсмертного полковника Сандерса.

Зокрема, минулого і позаминулого Різдва ця мережа фастфуду продавала ароматизовані дрова для каміну, які пахли смаженою куркою. Також серед брендових товарів можна було знайти свічки із запахом підливи, панамки у формі характерного відерця та крем від сонця із запахом курки. А тепер черга й до взуття з куркою дійшла.

Джерело

Теги: дизайнкреативмаркетинг і комунікаціїмода

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Міжнародна експансія бізнесу починається з визначення конкурентної стратегії і відповіді на питання – яку цінність бізнес може дати міжнародному ринку? Motorimpex в Україні – це компанія №1 з гідравліки з...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

18 Квітня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.