• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Вино LIAR називає речі своїми іменами у День Валентина

12 Лютого, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Винний бренд LIAR, який робить крафтове біле вино з (як не дивно) червоного винограду сорту Мерло, запустив у Європі (і зокрема у Британії) іронічну кампанію до Дня святого Валентина. Ті, хто до 14-го лютого придбають шість пляшок вина LIAR, зможуть безкоштовно відправити сьому пляшку своєму колишньому.

Ця нещодавно заснована італійська компанія пояснює, що День святого Валентина – це не просто день, який ви святкуєте з тими, кого любите. Це ще й день, коли ви поминаєте (не)злим тихим словом, тих, хто свого часу розбив вам серце. Передаючи пляшку вина LIAR тому, на кого вкаже покупець, компанія допомагає передати таке собі символічне послання: «Насолоджуйся цим вином, солодким, як ті давно минулі дні».

Навіщо робити ставку на брехню?

Четверо друзів та співзасновників цього бренду – Курро Пікерас (Curro Piqueras), Джеймі Азурменді (Jaime Azurmendi), Лоренцо та Гільєрмо Фоффані (Lorenzo Foffani, Guglielmo Foffani) – так пояснили свій задум: «Хоча серед брендів зараз набирає популярність тренд, який вимагає від усіх більшої чесності та прозорості, ми вирішили натомість опанувати ще не звідану територію брехні. Навіть сам наш продукт позиціонує себе як брехню, оскільки він являє собою біле вино, але зроблене з червоного винограду».

Вино LIAR – спосіб висловитися про наболіле одним словом

Вино з провокативною назвою LIAR вперше з’явилося на ринку 31 січня 2020 року. Тобто у той самий день Брекзіту. Суперечливий момент, що й сказати! І це рішення компанії не могло не привернути увагу як креаторів, так і виноробів.

З огляду на те, що бренд є італійським, неважко було побачити тут і політичний підтекст. Зрештою, чимало аргументів на користь Брекзіту, зокрема звинувачення у бік іммігрантів чи витратність ЄС для Британії, були сприйняті європейською спільнотою саме як брехня. А якщо взяти до уваги ту непевність, яка й досі панує стосовно торгових угод, італійське вино цілком імовірно може потрапити до списку товарів, перед якими постала ще одна перепона на шляху до британського ринку.

Джерело

Теги: гумормаркетингреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Косплей EXMO на вірусне відео японської компанії Icebar:як криптовалютна біржа вибачилася за введення комісії
Відео

Косплей EXMO на вірусне відео японської компанії Icebar:як криптовалютна біржа вибачилася за введення комісії

24 Лютого, 2022

У січні 2020 EXMO прийняла рішення ввести плату за неактивність акаунтів з метою стимулювання користувачів. Так, якщо протягом 6 календарних місяців трейдер не здійснював жодної транзакції або одного депозиту, або одного виведення коштів, такий рахунок вважався...

Читати даліDetails

Скажена вечірка для малечі: бренд пояснює, що Liquid Death — це просто вода

BTS та Samsung у новій екологічній рекламі Galaxy for the Planet

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.