Gra Agency провела ребрендинг для Київського симфонічного оркестру, розробивши для нього нову візуальну айдентику.
В агенції зазначають, що робили акцент на поєднанні сучасного та традиційного, вишуканого та вражаючого, аби привернути увагу нової аудиторії. На створення айдентики креаторів надихала динаміка інструментів, невидимі внутрішні зв’язки, які взаємодіють, як цілісний організм.
Для посилення візуального враження у афішах використали твори сучасних українських митців.
Зазначимо, 27 грудня 2019 року Київському симфонічному оркестру виповнилось 40 років. Сам колектив прагне позиціонувати себе не як «нудних зберігачів артефактів минулого», а як «активних творців сьогодення, що вміють задавати такий симфонічний драйв, який отримати можна хіба що на зірковому рок-концерті».