Підготуйтеся до Фестивалю заздалегідь, ознайомившись з цьогорічними темами: «Креативність як рушій розвитку бізнесу» та «Повернімося до бренду».
Організатори Cannes Lions опитали більше сотні провідних креаторів та маркетологів, щоб дізнатися, що є найважливішим для нашої спільноти і які питання не дають їм спокою і вдень, і вночі. Спираючись на відповіді експертів, команда фестивалю склала ряд стислих тезисів з ключових тем цього року. А партнери фестивалю, портал Raconteur, підготував ряд графіків та діаграм, щоб наочно показати, які питання є найактуальнішими для рекламної індустрії у 2020 році.
Ці бесіди допомогли сформулювати вісім тем, які стануть визначальними для програми Cannes Lions–2020. В цей підготовчий період буде опубліковано вісім відповідних тематичних путівників з тезами, в яких буде докладно розглянуто кожну тему та показано її у широкому контексті креативної сфери. Кожен путівник базується на оригінальних дослідженнях, використовує актуальні дані та наводить приклади з кращих робіт-лауреатів Cannes Lions, а також містить коментарі експертів та лідерів міжнародних брендів.
Перші два путівники присвячені темам «Креативність як рушій розвитку бізнесу» та «Повернімося до бренду».
За словами Андреа Маллард, директора з маркетингу Pinterest: «Креативність – це не відділ у компанії, а дисципліна. А отже, кожен співробітник повинен знати, як її можна задіяти для розвитку бізнесу».
Минулого року Гран-прі у категорії Creative Effectiveness отримала робота Black Supermarket мережі Carrefour.
Креативність як рушій розвитку бізнесу (Creativity is the Business Growth Engine)
В рамках цієї теми експерти заглиблюється у те, чому, як і звідки береться «креативний рушій».
Організатори переконані, що для брендів креативність – єдиний шлях до високого темпу розвитку. У своєму вступному слові Шарлотта Вільямс (Charlotte Williams), віце-президентка Cannes Lions з питань контенту, розповідає про результати досліджень McKinsey та наводить приклад нещодавнього стрімкого злету бренду Burger King. Далі беруть слово:
- Гаель де Талхуе (Gael de Talhouet), віце-президент Essity з питань розвитку бренду, який розповідає, чому маркетологам слід почати мислити інакше, щоб дійсно зосередитися на розвитку.
- Джо Макдонелл (Joe Mcdonnell), голова аналітичного відділу прогностичної компанії WGSN, пояснює, як можна розвиватися, даючи споживачам саме те, що їм треба, у час, коли ера споживацтва йде на спад.
- Люсі Айткен (Lucy Aitken), головний редактор кейсів маркетингового сервісу WARC, представляє стратегію зміни пріоритетів на користь креативності.
Варто взяти до уваги
Вісім ключових порад від Люсі Айткен, які допоможуть вам зробити креативність інструментом розвитку компанії та переконати раду директорів у її важливості.
Ознайомитися зі збірником тезисів
Повернімося до бренду (Let’s Get Back to Brand)
Другий путівник стосується нещодавніх змін в індустрії, коли в пріоритеті знову опиняється бренд. Також вона доводить цінність мислення у довгостроковій перспективі.
У 2020 році усі думки маркетологів та креаторів спрямовані, насамперед, на необхідність перерозподілу ресурсів, виділених на performance-маркетинг та маркетинг прямого відгуку. Для цього вони використовують стратегію довгострокової розбудови бренда, і Шарлотта Вільямс відкриває дискусію про те, у чому ж, власне, полягає розбудова бренду. До дискусії долучилися також:
- Саймон Піл (Simon Peel), директор Adidas по роботі з глобальними медіа, який розповідає про те, як можна збалансувати та поєднати короткострокову та довгострокову політику, щоб досягти спільної мети.
- Джо Макдонелл розказує, чого хоче від бренду покоління Z.
- Ліна Роланд (Lena Roland), головний редактор WARC з просвітницької роботи, ділиться ідеями щодо того, як краще розподілити бюджет, та розповідає, за якими параметрами міжнародні бренди оцінюють свою діяльність.
Варто взяти до уваги
Вісім порад, як зробити пріоритетною ту діяльність, що розбудовує бренд, робить продукт стійкішим до цінових коливань та примножує його частку на ринку.
Ознайомитися зі збірником тезисів
Фото в заголовку: Річ Сільверштейн, який здобув винагороду LionofStMark, знає, наскільки цінна креативність, яка здатна докорінно змінити компанію