Чао, креатори! Як ваш святковий настрій? Календарний рік добігає кінця, а це значить, що він уже є або має потроху з’являтись! І ми хочемо допомогти вам у цьому! Саме тому сьогодні на вас чекають цікаві новини, матеріали, що надихають, та сюрприз, який став нашим експериментом цього разу. Тому не судіть нас суворо! Ну що, поїхали! З вами 20-й випуск Creative Digest!
Послухати свіжі новини креативу можна на:
Розпочинаємо сьогодні з новорічних новин! І одразу ж хочемо вас запитати: чи було у вас таке, що ви геть не знаєте, що подарувати близьким на новорічні свята? Ви думаєте і думаєте про це, але нічого не виходить. Якщо так, то не варто засмучуватись. У нас теж таке буває. Цього разу нам допоможуть Pryvit.media! Вони підготували добірку з 25-ти ідей подарунків на зимові свята і просто так! Тут і посуд, і прикраси, і книги, і журнали. Коротше кажучи, є з чого вибрати! Радимо вам заглянути до списочку на Pryvit.media.
WWF Україна запустив новорічну кампанію на підтримку оселищ диких тварин. Новорічна кампанія Всесвітнього фонду дикої природи в Україні цього року нагадує про необхідність оберігати диких тварин та їхні природні оселища. Всесвітній фонд дикої природи пропонує охочим українцям зробити подарунок природі та підтримати діяльність фонду внеском на сторінці кампанії. У новорічному проєкті фонд також розповідає про життя та потреби 10-ти визначних тварин, які мешкають в Україні та потребують уваги для збереження їхніх природних домівок. А також пояснюють, які проєкти WWF у 2021 році будуть реалізовані в Україні. Більш детально про фонд та його проєкти читайте на MMR.
А тепер переходимо до сюрпризу, новинки у нашому подкасті. Я з радістю надаю слово запрошеній гості, менеджерці з комунікацій, авторці текстів, яка 10 років працює у сфері комунікацій та рекламі Юлії Медуні.
Світовий економічний форум опублікував традиційний звіт Future of Jobs 2020. Методологія звіту базується на опитуванні компаній. Цього року організатори отримали 291 відповідь від компаній, що працевлаштовують 7,7 мільйонів людей у 35 країнах світу. Щороку звіт показує, що ми рухаємось до автоматизації, роботизації і так далі. Але цьогорічне дослідження показало, що пандемія прискорила усі ці процеси й, зрештою, підтвердило все те, що керівники говорять протягом останніх півроку. Безробіття, зависання у незрозумілому становищі та дистанційна робота стала новою реальністю. І великій кількості людей просто життєво необхідно переналаштовуватись і діджиталізуватись, а то й повністю міняти свій профіль, щоб не залишитись за бортом. Більше інформації на Vice.com.
Пантон назвав жовтий та сірий трендовими кольорами наступного року. Вже 20 років Пантон прогнозує колір року. І 2021 пропонує пофарбувати у сірий і жовтий. Це кольори, що символізують стійкість та природню силу. Що, зрештою, немаловажливо, зважаючи на актуальні події й нотки тривожності у повітрі. Деталі на Pantone. Там же підбірки кольорових гам та іншого візуального натхнення. А якщо зайти на пінтерест та біханс, ввести конкретні пантони, то можна отримати супердозу естетичного візуального кайфу і натхнення.
UAnimals запустила магазин хутра: ціну показують у кількості вбитих тварин Соціальна реклама стає більш креативною. Зоозахисна організація UAnimals запустила онлайн-магазин з продажу виробів із хутра. Він несправжній: це акція до Fur Free Friday, щоб привернути увагу до проблеми виробництва хутра у світі. Особливість крамниці полягає в максимально чесній ціні. На сайті опубліковані позиції з фото шуб і виробів з хутра ніби у звичайному онлайн-магазині. Та натискаючи на кнопку «дізнатись ціну», покупець дізнається, скільки було убито тварин для її виготовлення. За два тижні магазин відвідали понад 12 тисяч людей. Більше читайте на The Village.
А також приходьте на фейсбук Leo Burnett Ukraine, агенція робить багато крутої соціальної реклами.
Ми дякуємо Юлі. І підхоплюємо далі!
Pinterest опублікував список трендів на 2021 рік. Тут мова йдеться про:
- моду: новим трендом буде поєднання спортивного стилю з елегантністю;
- макіяж: актуальними стануть натуральні образи;
- подорожі: де трендом будуть подорожі на власній автівці;
- а також духовність.
Детальніше про кожну з галузей і тренди в ній читайте на Bazilik.media.
А нещодавно виконавчий директор Cannes Lions Саймон Кук розповів про майбутнє маркетингу в мінливому кліматі. Він пояснив, чому бренди повинні діяти рішуче і подвоювати свої креативні зусилля, якщо хочуть процвітати під час кризи. А також відповів на запитання, чи прийшов час скорочувати бюджети? І як бути в умовах повзучої рецесії у поєднанні з нинішньою кризою? Відповіді на ці та інші питання читайте на creativity.ua.
Тим часом організатори фестивалю креативності Eurobest оприлюднили creativity report за 2020 рік. Він визначає кращі креативні агенції 2020 року в Європі. Серед них: Publicis Worldwide, BBDO Worldwide та мережа BETC. Рейтинг агенцій базується на результатах цьогорічного конкурсу Eurobest. Більше того, цього року на фестивалі Eurobest спостерігалося переосмислення багатьох традиційних форматів. Зокрема, як показують теми та тренди Eurobest-2020, кампаніями-переможцями стали переважно ті креативні роботи, яким вдалося адаптуватися до викликаного пандемією перевороту на ринку, винахідливо відреагувати на нові потреби споживачів і знайти нові шляхи до їхніх сердець та умів. Ми також побачили, як бренди та агенції майстерно, креативно та новаторськи використовують дані та технології. На creativity.ua ви можете переглянути кейси переможців із коментарями журі. А також дізнатися рейтинг агентств.
Шпальти спеціалізованої преси та сторінки профільних сайтів переповнені матеріалами про те, як зберегти продуктивність, креативну енергію та натхнення під час екстремальної ситуації, яку спричинила пандемія COVID. Редакція creativity.ua вирішила почути думки та поради стосовно цього неподобства з перших вуст визнаного креатора і звернулася до відомого українського дизайнера, творчого керівника Gutsulyak.Studio Юрка Гуцуляка. Юрко дав відповіді на запитання:
- як позначилася пандемія КОВІДу на професійній завантаженості?
- чи вплинула на креативний тонус?
- як дизайнер підживлює свій креативний потенціал у нових непростих умовах?
- та чи існує універсальний рецепт боротьби з креативним вигоранням?
Читайте повну цікаву бесіду на creativity.ua.
Патентне агентство Profitmark.ua випустило черговий реліз свого веб-сайту. Оновлення торкнулися системи пошуку торговельних марок, яка тепер вміє шукати за графікою. Для проведення пошуку по графічному елементу додана дропзона, куди можна перемістити зображення. Ви можете надіслати на перевірку також комбіновану торговельну марку, яка складається з словесної частини і графічного елементу. Для чого потрібна ця функція? Для того, щоб вчасно помітити подібність із графічним позначенням іншого підприємця і змінити зображення своєї ТМ. Більше деталей про оновлення читайте на ain.ua.
Міжнародна організація «Репортери без кордонів» випустила моторошний мініфільм, який демонструє здатність журналістів розповідати світові правду і притягати до відповідальності навіть дуже впливові державні інституції. Він також підкреслює, наскільки важливою є роль журналістів у викритті корупції та насильства по всьому світу. А послання ролика полягає в тому, що існує чимало речей, які стають реальними лише тоді, коли хтось повідомляє про них.
А ми традиційно нагадуємо про спецпроєкт «Філософський Сад» на creativity.ua. На сайті доступні для прочитання «Тези» і для прослуховування подкасти про виховну роль театральних фестивалів разом із Веронікою Скляровою, програмною директоркою Parade-fest, фестивалю про право харків’ян на Харків і мистецтво у ньому. Про культуру бізнесу, «ефект кобри» і не тільки з одним із впливових культурних діячів України, засновником і режисером театру «Дах», засновником і президентом ГОГОЛЬФЕСТу Владом Троїцьким. А також про еволюцію мислення, меценатство та розвиток українських міст, про ефект Івано-Франківська зі співзасновником платформи «Тепле Місто», CEO проєкту Промприлад.Реновація Юрієм Филюком. Та багато інших бесід. Переходьте в розділ «Філософський Сад» на головній сторінці creativity.ua та надихайтесь цікавими розмовами.
А зараз поговоримо про телеграм-канал цього тижня: MMR — Marketing Media Review! На MMR — Marketing Media Review ви знайдете топові новини зі світу маркетингу, медіа, комунікацій та креативу. А також короткий виклад ексклюзивних колонок, інтерв’ю та кейсів. Підписуйтесь, щоб першими дізнаватися про таких гігантів, як IKEA, Spotify та інші світові та українські бренди. Посилання залишаємо на creativity.ua.
Усі попередні випуски Creative Digest з посиланнями на медіа та телеграм-канали можна знайти у розділі «Креативний дайджест» на creativity.ua. Бажаємо гарного завершення тижня, чао! Попередній випуск Creative Digest слухайте і читайте тут.