Цього року творцем найбридкішого різдвяного светра цілком може виявитися компанія, яка взагалі-то фільтри для води робить.
Німецька компанія Brita, відома своїми водоочисними системами, випустила невеличку колекцію «Найогидніших гидких светрів» (The Ugliest Ugly Sweaters). Зроблені вони великою мірою з переробленого одноразового пластика. Ця кампанія покликана привернути увагу до тієї загрози для екології, яку становлять пластикові відходи.
Кожен з цих светрів на 80% складається із вторинної сировини, зокрема з переробленого пластику (40%).
Рекламна агенція McGarryBowen спеціально для цієї ексклюзивної серії у 500 светрів створила малюнки, на яких зображена мертва риба, змучені білі ведмеді та танення льодових шапок.
Момент для светрів зараз як ніколи слушний, адже так звані «гидкі светри» стали для Америки національною тенденцією, заради якої люди готові витрачати мільйони доларів. І численні бренди готові долучитися до неї з власними варіантами.