Індійська компанія Fastrack випустила смарт-браслет Reflex Beat, який в реальному часі показує пульс свого носія. А щоб зацікавити індійських користувачів у такій функції, агенція Lowe Lintas Bangalore випустила невеличкий промо-ролик, спрямований, як стверджують креатори, на представників покоління Z. Чому саме на них? Тому, що цьому поколінню притаманна надзвичайна відвертість і схильність приймати рішення «за покликом серця».
Тому кампанія «Чого серце бажає» (What you heart now) обігрує цю готовність йти туди, куди веде серце. Навіть якщо це рішення доволі… неочікуване.
Ролик показує багатоквартирний будинок та юнака, що саме вирушає з дому. В цей самий момент повз нього проходить чарівна сусідка, він переводить погляд на неї, пульс підскакує і… його погляд ковзає далі, на іншого сусіда, чотирилапого. І з калатаючим серцем хлопець пробігає повз дівчини, щоб погладити песика.