Нещодавно, саме як 2019 рік добігає кінця, мережа Burger King вирішила розкрити нам одну таємницю: щоб довести, що їх Воппер більший за Біг-Мак конкурентів з McDonald’s, у всій своїй цьогорічній рекламі вони сховали по одному Біг-Маку «за спиною» у Воппера.
Воппер позиціонується як ситніший варіант для тих, кому кортить фаст-фуду. І мережа Burger King вирішила наочно показати, що це дійсно так.
У кожній рекламній роботі (друкованій, зовнішній, телевізійній тощо), створеній агенцією BBH для Burger King, креатори сховали по Біг-Маку, розмістивши його прямо позаду від Воппера. Але, враховуючи солідні габарити Воппера, «конкурента» видно не було взагалі.
Ян Гартфілд, креативний директор BBH London, так прокоментував цю витівку року: «Сховати в нашій рекламі за 2019 рік товар конкурента і зробити це так, щоб ніхто не здогадався, було однією з найцікавіших ідей, які ми реалізували. Звісно, ідея порівняння товарів далеко не нова, але завдяки творчому мисленню та зухвалій медіа-стратегії нам вдалося її осучаснити. Ми це любимо!»