Агенція FCB New York та Управління продовольства і медикаментів США випустили сиквел до своєї серії відео Little Lungs. Три роки тому ця кампанія з маленькими легеньками юного курця, які так і лишилися недорозвиненими, виявилася доволі ефективною.
Цього разу в кампанії для повноти ефекту було задіяно ще й ряд знаменитостей. Поряд з маленькими легенями у відео можна побачити актора Террі Крюса (серіал «Бруклін 9-9» та шоу America’s Got Talent), реперку та акторку Скай Катц (Raven’s Home) і скейтбордиста-віртуоза Тоні Гока.
Чи замислювався хто колись про те, як будуть виглядати знаменитості, представлені у вигляді самих лише легень? Що ж, тепер можна, затамувавши подих, побачити всі ці антропоморфні легені на даху потяга, на скейтборді та на музичній сцені.
Кампанія Little Lungs, як і в першій своїй серії відео, вдається до пластилінової анімації. Знаменитості разом із маленьким L.L. намагаються танцювати та виконувати трюки на скейтборді і знімальному майданчику. Але всі ті цигарки у підлітковому віці не кращим чином вплинули на здоров’я маленьких легень, тож триматися на рівні з іншими їм дуже непросто.
О так, і ще наприкінці кожного відео бідолаха L.L. або розбивається на фарш, або весело палає, або ще якось помирає! Така вже традиція, відколи соціальні відео Little Lungs вперше з’явилися на екранах в 2017 році.
І тоді і зараз режисером цього нагнітання драми заради доброї справи був Пітер Слушка зі студії Hornet.
Час нагадати про себе
За ці три роки ініціатива Little Lungs зібрала 27 мільйонів переглядів на YouTube, а її популярність надихнула людей на створення власних анімаційних роликів про антропоморфні легені.
Звісно, комусь видасться дивним зображати знаменитостей у вигляді легень. Але ніколи не зашкодить спробувати вдихнути нове життя в стару платформу.
«З огляду на те, якою неймовірно впливовою виявилася оригінальна кампанія The Real Cost і, зокрема, її анімація Little Lungs, ми вирішили, що зараз настав слушний час додати щось нове до персонажів, щоб знову привернути до себе увагу підліткової аудиторії, – зазначила Сюзанна Сантьяго, керівна директорка FCB New York. – А підтримка з боку актуальних зараз знаменитостей допоможе нам донести це послання до нашої цільової аудиторії».
А якщо кому цікаво побачити антропоморфний мозок, пропонуємо переглянути оцю соціальну рекламу.