• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Торгова мережа “Таврія В” запустила акцію лояльності з книгою “Снігова королева” з доповненою реальністю

21 Листопада, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Торгова мережа “Таврія В” запустила акцію лояльності з книгою “Снігова королева” з доповненою реальністю
Share on FacebookShare on Twitter

З 18 листопада 2019 року в торгових мережах “Таврія В”, “Космос”, “Блиск і відро” проходить акція лояльності з продажем книги “Снігова королева” з доповненою реальністю. Партнером акції стала компанія Art Nation Loyalty, яка розробила книгу, а також key visual рекламної кампанії й супутні POS-матеріали.

Слоган акції – “Оживи крижане серце”. Покупця запрошують в казковий світ, де герої Ганса Крістіана Андерсена “оживають” за допомогою безкоштовного мобільного додатку WowBox AR. Акція проходить в 95 магазинах у всіх регіонах покриття мережі: Одеса, Хмельницький, Херсон, Миколаїв, Харків, Київ. У період проведення акції магазини мережі брендовані в стилі популярної казки, що створює особливу різдвяну атмосферу. Закохані Кай і Герда, холоднокровна Снігова Королева, веселий Олень і Сніговик – улюблені герої оселилися в торгових зонах, поруч з якими відчувається дух казки і прийдешнього свята. Тепер повсякденні рутинні покупки можна урізноманітнити, зробивши паузу в фотозоні з доповненою реальністю. А вийти з магазину можна з найкращим новорічним подарунком – AR-книгою.

Чим вона унікальна? Ілюстрації для нової “Снігової королеви” створювала відома українська художниця Євгенія Гапчинська. Обкладинка книги і 7 ілюстрацій перетворюються в анімацію за допомогою налаштунку WowBox AR, який також дозволяє слухати аудіоверсію казки трьома мовами (рос, укр, англ), робити фото та відео з улюбленими персонажами. Читачі можуть відразу ж ділитися контентом з друзями в соціальних мережах, залучаючи їх у чарівний казковий світ. Таким чином, прочитання книги стає захопливим сімейним дозвіллям, яке об’єднує покоління дітей і дорослих. Перші позитивні відгуки вже публікуються в соціальних мережах, хоча акція тільки почалася. Контент з доповненою реальністю має віральний ефект, що підвищує інтерес до самої книги.

Придбати “Снігову королеву” можна в магазинах мережі “Таврія В” за доступною ціною, виконавши умови акції:

  • зробити покупки в магазинах мережі “Таврія В”;
  • за кожні 70 грн у чеку отримати фішку;
  • додаткові фішки можна отримати за придбання акційного товару компаній-партнерів, відзначених спеціальними цінниками;
  • зібрати таких 10 фішок;
  • отримати книгу за спеціальною ціною – всього за 99 грн.

Мета акції – збільшити середній чек і залучити нових покупців.

“Ми створили й розвиваємо серію унікальних книг з доповненою реальністю “Читай та грай” для популяризації читання серед дітей. Нова “Снігова королева” видана за підтримки партнера – компанії “Таврія В”, яка повірила в успіх продукту. Книга вийшла у відповідь на запит споживачів, які жадають яскравих вражень, але при цьому не готові жертвувати гаджетами. Ми об’єднали емоції, гейміфікацію і смартфон в одному продукті для сімейного дозвілля. Зараз оптимальний сезон для старту акції з продажем такої книги, адже “Снігова королева” з доповненою реальністю – це чудовий подарунок для дитини і батьків. Ми робимо ставку на те, що книга стане магнітом для сімейної аудиторії напередодні новорічних свят. Ці гіпотези формуються на оцінці успішного попереднього досвіду – у 2017-2018 рр. наші AR-книги, “Аліса в Країні див”, “Аліса у Задзеркаллі”, досягли рекордних продажів. Було продано 1 241 050 книг за 4 флайти акцій лояльності в українській мережі “АТБ” і білоруської мережі “Євроопт”. Зараз тренд доповненої реальності тримається на піку, а ми готуємося до нового рекорду!“- коментує генеральний продюсер Art Nation Едуард Ахрамович.

 

Теги: дизайнновинитехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.