• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Події

Як у Києві минув бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди 2020»

4 Листопада, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Як у Києві минув бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди 2020»
Share on FacebookShare on Twitter

28 жовтня у готелі Radisson Blu Hotel, Kyiv відбувся бізнес-форум «Інновації в комунікаціях. Тренди 2020», який організувала Асоціація корпоративних медіа України (АКМУ).

Учасники форуму розглянули інструменти і технології світового рівня, обмінялись досвідом з колегами на виставковій експозиції корпоративних медіа, відчули актуальні тренди, познайомились з новими концепціями й розширили світогляд. Програма форуму складалась з презентації нової книги «Енергія креативу. Банк ідей для бізнес-комунікацій», панельної дискусії на тему «Тренди 2020», тематичних лекцій, а також підбиття підсумків конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019».

На презентації книги «Енергія креативу» президентка АКМУ Оксана Тодорова зазначила: «Це вже сьоме видання Асоціації корпоративних медіа, яке ми присвячуємо 15-річчу роботи нашої громадської організації. У книжці  я розглянула найпередовіші концепції, технології та кейси, навела коментарі колег — лідерів думок, розповіла про проекти переможців і учасників конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України». Фокус уваги видання спрямований на те, як проходить творчий процес і які ідеї знайшли реалізацію в українських компаніях. Також у цій книзі ми зібрали приклади. Змінюйте, допрацьовуйте, інтегруйте і застосовуйте їх у своїй практиці».

У панельній дискусії “Тренди 2020” пан Джеспер Бо Хенрексен, СЕО Radisson Blu; Костянтин Кузнєцов, офіційний представник Cannes Lions в Україні, продюсер Днів Креативності в Україні, маркетинг директор групи DIALLA Communications; Ігор Кузьо, директор з маркетингу iPay.ua; Ірина Проніна, HR & Legal Director at Lantmännen AXA; Максим Білявський, кандидат технічних наук, експерт Центру Разумкова; Олег Дорошенко, директор Інтерконтиненталь-Україна і Групи компаній Printstore Group шукали відповідь на питання «Які тренди у 2020 чекають бізнес-спільноту?».

Після футурологічних міркувань колег пролунали цікаві доповіді експертів заходу.

Ірина Кузнєцова, директор DIALLA Communications, офіційний представник в Україні Cannes Lions International Festival of Creativity розповіла про успіхи України на головній події світового креативу: 2017 рік – 38 поданих робіт, 1 Bronze lion; 2018 – 51 подана робота, 1 Bronze lion; 2019 – 34 подані роботи, 1 Bronze Lion. В конкурсі Young Lions Competition у 2019 році наші молоді креатори вперше отримали Gold в категорії Film; Silver в Print та Silver в Design. Також Ірина поділилась добіркою свіжих кейсів фестивалю Cannes Lions, які торкнулись емоційної сфери учасників заходу. Це зворушливе відео, що піднімає сімейні цінності, а також гострі соціальні питання. Було цікаво дізнатися, якими інструментами користуються креатори, щоб привертати увагу користувачів нового покоління до гарячих питань сьогодення.

Олександр Котолуп, власник Figaro-Catering розкрив секретні інгредієнти креативних івентів і розповів про тренди в індустрії кейтерингу:

«Завжди пам’ятайте і виконуйте перше правило етикету Марі Де Тіллі. Знаєте, про що я? Так, дійсно, це душ зранку.

Будьте “instagramable”: успіх вашої події залежить від рівня залученності гостей. Більше емоцій – більше сторіс!

В тренді імерсивність, фудпейрінг та інноваційність.

Дивуйте новими відчуттями і даруйте емоції. До зустрічі на ваших визначних подіях!»

Олександр Шевченко, PR директор «Біосфера» окреслив підсумки в роботі своєї команди у сфері креативу:

«Що ми називаємо креативом? Коли ти відрізняєшся і коли ти створюєш емоцію. МРТ показує, що при оцінці продукту в мозку «запалюються» лімбічні функції (зони почуттів, пам’яті й оціночних суджень), тоді як аналітичні зони мозку не стимулюються. Іншими словами: рішення про покупку є емоцією, а не раціональним виваженим кроком. Тому виграють бренди, які створили емоційний зв’язок зі споживачем. А якщо рішення приймаються на підставі почуттів, комунікації повинні цілитися в емоції. Тому: ніяких холодних факт-релізів, нудних конференцій і знеособлених соцмереж. Ми додаємо в комунікації гумор та створюємо WOW: ефект. Та запевняємо: яскраві проекти дають більше резонансу, уваги до бренду, залученості, зростання кількості споживання. Ми провели 97 яскравих івентів за рік, про нас зробили 416 публікацій; ми перемістилися на +4 позиції в рейтингу MQ (перед P & G, Henkel, J & J, Unilever). Ми провели: Sustainability Marathon, Leopolis Jazz & Jazz on the Dnieper, The Recycling Rhapsody, Hyperloop for Business, Плоггінг з чемпіонами. А також випустили корпоративний календар за участю співробітників з декількох країн, видаємо MidWeek News – щотижневий дайджест новин (це 50+ новин з 25 світових джерел). У підсумку ми підвищили частку медіарезонансу і присутності в інфополі до + 20% на рік. Ми увійшли в рейтинги інфо-брендів. Зміцнили статус «Біосфери» і наших спікерів у якості лідерів думок. Створили емоційну прив’язку працівників, клієнтів і партнерів до цінностей бренду. Все це дозволить збільшити вартість бренду на 10%. Ми впевнені: креатив робить бренд дорожче!»

Єгор Валовські, співзасновник NextPage розповів про тренди в візуальному оформленні та наповненні корпоративних сайтів:

«Ми всі є свідками завершення епохи трендів. Зараз немає сенсу пильнувати наслідки замість причин. Треба бачити BIG PICTURE й тримати руку на пульсі глобальних і невгамовних змін. Думайте не про те, що має працювати, а відмовляйтеся від того, що вже застаріло. Плануйте від зворотного! Досліджуйте свого клієнта. Занурюйтесь у те, як мислить ваша аудиторія, а не як виглядає. Переважна більшість споживачів робить висновок про продукт через якість його упаковки. Сайт компанії – це її самооцінка! Корисна порада – починайте розробку корпоративного сайту з мобільної версії, тому що 87 % відвідувачів вашого сайту робить це зі свого смартфону. Тенденції змінюються настільки швидко, що правила не встигають зацементуватись. Тому головне правило – «Створюй свої правила!» Користувачі не хочуть отримати більшу кнопку, красивіший шрифт чи фото. Дійсно важливо те, чи може продукт зробити вашого майбутнього клієнта щасливим».

Ірина Головань, Польща, директор з маркетингу Bacówka Radawa & SPA поділилась досвідом в сфері інфлюенсер-маркетингу:

«Мама-блогер для аудиторії наших клієнтів – це авторитетна особа, лідер думок, найкраща подруга, якій довіряють. Наш готель створений дітьми для дітей. Власниця готелю разом із чоловіком виховує трьох власних дітей різного віку, тому дуже добре орієнтується у проблемах батьків. Мами хочуть приїхати на відпочинок, щоб дитина була добре нагодована і з нею займалися професійні аніматори. А в цей час мама зможе відпочити в спа-комплексі. І це не буде виснажливо, як, наприклад, подорож з дитиною в Туреччину. У нас безліч атракцій, які ми постійно змінюємо. Мами-блогери розповідають про послуги готелю, ми відстежуємо резервації за їхніми промокодами й можемо додатково мотивувати співпрацювати з нами бонусами. Особливий тренд цього року – це татусі-блогери, рекомендації яких сприймаються більш лояльно. Ми позиціонуємось як найкращий готель для відпочинку з дітьми у Польщі. Найближча стратегія в просуванні – це формування бренду першої особи. А інструмент, який допоміг нам отримати 100% заповнення у найменш привабливий осінній період, – це створення фото-зон. Ми перетворились на гарбузову ферму. Мами-блогери про це розповіли у соцмережах і в нас зараз справжній аншлаг».

На бізнес-форумі також були підбиті підсумки конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України 2019». Список переможців можна переглянути за посиланням. 

Теги: бизнесмаркетинг і комунікаціїновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку
Бізнес

Українських підприємців навчать піаритись на міжнародному ринку

2 Лютого, 2024

1 лютого 2024 року нон-профіт проєкт UA business Global запустив освітній серіаліті GLOBA. Підприємці отримають практичні рекомендації з PR, бізнес-комунікацій, нетворкінгу для просування бізнесу на глобальні ринки. 20 коротких 15-хвилинних...

Читати даліDetails

Ваша гривня — наша зброя. Проєкт від Gusev Art Lab для фонду «Повернись живим»

Ефективні алгоритми розвитку бізнесу під час війни на GET Business Festival

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.