• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Оксана Тодорова презентувала книгу «Енергія креативу. Банк ідей для бізнес-комунікацій»

1 Листопада, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Оксана Тодорова презентувала книгу «Енергія креативу. Банк ідей для бізнес-комунікацій»
Share on FacebookShare on Twitter

Президентка Асоціації корпоративних медіа України Оксана Тодорова презентувала нову книгу «Енергія креативу. Банк ідей для бізнес-комунікацій». Презентація відбулась на бізнес-форумі «Інновації в комунікаціях», який пройшов в київському готелі Radisson Blu 28 жовтня.

За словами авторки, у книжці  вона розглянула найпередовіші концепції, технології та кейси, навела коментарі колег — лідерів думок та розповіла про проекти переможців і учасників конкурсу «Найкраще корпоративне медіа України».

«Фокус уваги видання спрямований на те, як проходить творчий процес і які ідеї знайшли реалізацію в українських компаніях. Ключова думка — розробка ідеї — це покроковий процес, а не точкове осяяння, в якому одній людині муза на блюдечку доставила геніальну Ідею. Є певні цілі та бізнес-завдання, які необхідно вирішувати, існують різні технології розробки ідеї, гідні вивчення і застосування на практиці. Також у цій книзі ми зібрали приклади. Змінюйте, допрацьовуйте, інтегруйте і застосовуйте їх у своїй практиці. Ефективність проектів, сприйняття ідеї аудиторією залежать від глибини сенсів, від контексту, закладених цінностей, економічної ситуації та інших чинників. Прислухайтеся до трепету ідей, описаних у нашій книзі, і, можливо, вони стануть основою для вирішення ваших бізнес-завдань», – зазначила пані Тодорова.

Книжка буде цікава для широкого кола аудиторії: керівників компаній, менеджерів із комунікацій сучасного бізнесу, PR-, HR- та маркетинг-менеджерів, спеціалістів у галузі соціальних комунікацій, викладачів, аспірантів та студентів вищих навчальних закладів.

Рекомендації перших читачів

«Для мене обидва поняття — енергія і креатив — належать до категорії вибору. Це не константа і не даність, а сфера для щоденного пошуку і розвитку. Шукайте й розвивайтесь!»

Євген Веліканов, СЕО iPay.ua

«Поводьтеся з книгою креативно. Читайте послідовно або відкривайте на будь-якій сторінці, надихайтеся ідеями колег, підвищуйте енергію і працюйте. Креатив народжується під час дій!»

Ірина Кузнєцова, офіційна представниця в Україні Cannes Lions International Festival of Creativity

«Креатив багаторазово підсилює ефективність маркетингових комунікацій. Розповідайте історії про ваш бренд, зміцнюйте зв’язки, навчайте, і тоді ви будете магнітом для клієнтів та співробітників. Вивчайте підказки для таких рішень — вони у цій книзі».

Євген Ромат, голова Спілки рекламістів України, головний редактор журналу «Маркетинг і реклама»

«Креатив повинен мати мету. I це не медійне охоплення і не популярність, а формування толерантності, емпатії, відповідальності влади, бізнесу й суспільства, вирішення надзавдань. Важливі ціннісні орієнтири бізнесу, описані у розділі кейсів, заслуговують на увагу».

Марина Хонда, заступниця голови Київської міської державної адміністрації

«Креатив та інновації — базові компетенції успіху. Черпайте натхнення з кейсів цієї книги!»

Тетяна Павловська, директорка з розвитку, маркетолог PrintStore Group

«В основі креативу майбутнього лежать гуманність і турбота, екологічність та інновації. Вивчайте світовий і вітчизняний досвід і впроваджуйте кращі практики у своїх компаніях».

Джеспер Бо Хенріксен, генеральний менеджер готелю Radisson Blu Hotel, Kyiv

«Цінність цієї книги в тому, що на її основі студенти вузів зможуть вчитися на прикладах українських компаній».

Дмитро Олтаржевський, професор,  доктор наук соціальних комунікацій

Замовити книгу онлайн можна за посиланням: https://docs.google.com/forms/d/1KqtwX6NM67Jp8B5vW0Nn6F5yeTA6S77tPW6YfePQD_c/edit

Теги: книгиновини

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Epica Awards 2025: унікальне журі з журналістів та безоплатна подача для членів ВРК

5 Вересня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Позначте в календарі: церемонія Effie Awards Ukraine та конференція Best Marketing Practices

20 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.