12 грудня 2020 о 14:00 відбудеться онлайн-екскурсія Оксани Чепелик «VR Collider» на платформі Mozilla Hubs.
Дослідження імерсивних середовищ за темою міста і кордони відбувається за підтримки підтримки Програми Ґете-Інституту «Культура в русі: регіональний мобільний фонд в регіоні Східна Європа і Центральна Азія» і відштовхується від стратегій ZK/U — Центру мистецтва і урбаністики в Берліні, фокусом якого є «місто».
«VR Колайдер» — це архітектурна структура, яка складається з чотирьох платформ, що зависла як космічна стація на орбіті планети Земля, вловлюючи і декодуючи вібраціії нашого часу.
У «VR Колайдері» об’єднуються попередні стадії проєкту, а також міста:
- Берлін, що до 1989 року був розділений Берлінським муром, зведеним за наказом державного керівництва СРСР від 13 серпня 1961 року;
- Прип’ять, атомне місто, що 34 роки тому спорожніло і опинилося в Чорнобильській зоні;
- Маріуполь;
- Одеса та інші.
Всі віртуальні простори чотирьох платформ відтворюють певну хронологію та контексти, зануритись у які можна з будь-якої точки світу: просто з браузера комп’ютера, смартфона чи у VR-шоломі за посиланням. Обираєте собі аватара і мандруєте просторами проєкту. До зустрічі у просторі VR Колайдера!
«VR Колайдер» реалізовано за підтримки Українського культурного фонду і Sensorama Lab. Oнлайн-екскурсія на платформі Mozilla Hubs відбувається за організаційної підтримки Carbon Community.
Досьє: Оксана Чепелик — художниця, режисерка, архітекторка, провідна фахівчиня Інституту проблем сучасного мистецтва України, авторка численних статей і монографії «Взаємодія архітектурних просторів, сучасного мистецтва і новітніх технологій». У 2007 вона заснувала Міжнародний фестиваль соціальної скульптури в Києві. Мисткиня ще з 90-х років позиціонує свою практику як соціально-критичну, працюючи з ідеями фемінізму, соціальної взаємодії, функціонування громадського простору, проблемами алгоритмічного суспільства, дигітальної тоталітарності, віртуального контролю, кіберпростору та еко-свідомості.
А ми нагадуємо, що 26 грудня відбудеться Ніч рекламожерів 2020. Вперше за 40 років шоу буде показано в форматі онлайн.