Тема GRANULA 2019 року – Global Ukraine. Масштабування українських компаній на зовнішні ринки. Конференція відбудеться в Києві 14 листопада.
Завдяки розвитку технологій і діджиталізації усіх сфер економіки, в українських компаній з’являється все більше можливостей масштабувати свій бізнес, розширювати межі збуту і запускати продукти, конкурентоспроможні в усьому світі. Динамічні digital комунікації створюють для маркетологів нові можливості для просування товарів і послуг, стирають географічні та ментальні кордони.
14 листопада обговоримо особливості роботи на міжнародних торгових майданчиках, сервіси з оптимізації роботи з клієнтами, побудову роботи і налагодження процесів електронної комерції, успішні кейси і факапи виходу українських продуктів на міжнародні ринки.
Спікери:
- Дмитро Лисицький, Ден Козлов, Influ2
- Валерія Толочина, Intertop
- Ярослав Огоцький, Isobar Ukraine
- Катерина Качан, Skylum Software
- Дарина Федько, WeAR Studio
- Вікторія Абєд, Weblium
- Юлія Павленко, Укрпошта
- Артем Сухина, Disqover Agency
Кожен виступ GRANULA – це детальний розбір конкретного проекту, рекламної кампанії або комунікаційного інструментарію від постановки завдання до втілення ідеї в життя і отримання фактичних результатів. Це акцент на кейси, цифри, інструменти. Це розбір знань про цифрове суспільство на найдрібніші частинки. GRANULA – це цілий день спілкування з нішевими фахівцями.
Купити квиток на конференцію можна за посиланням (https://2event.com/uk/events/1837037?fbclid=IwAR2jyBEqx5QTQz5XoJaEt9J7ZKfaEVaoWJfBqh2tQG5kCs21nNPQSG-IGLI)/
За всіма новинами стежте на сторінці заходу (https://www.facebook.com/events/550459002391926/).