• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

50 музикантів із 8-ми країн записали платівку, яка піднімає важливі європейському суспільству меседжі

9 Грудня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
50 музикантів із 8-ми країн записали платівку, яка піднімає важливі європейському суспільству меседжі
Share on FacebookShare on Twitter

Записати платівку, жодного разу не зустрівшись: це вдалося студентам українського проєкту Eastern European Music Academy, який на 3 місяці поєднав в онлайні 50 студентів із 8 країн. Їхня компіляція під назвою Eastern European Music Academy’s Compilation 2020 складається з 5 треків. Кожен із них несе свій соціальний меседж.

Зібравшись, аби поглибити музичні знання й навчитися спільно писати пісні, цьогорічні випускники діджитал-академії взяли за мету ще і підняти важливі європейському суспільству меседжі. Для цього українці та представники ще 7-ми країн відверто заговорили про актуальні й болючі проблеми за допомогою музики.

«Я був дійсно вражений якістю треків, написаних нашими студентами протягом останніх місяців. Учасники проєкту жодного разу навіть не зустрічались в реальному житті, тому в нас були певні побоювання, чи спрацює «креативна хімія» між ними. Але зараз, презентуючи компіляцію на нашому лейблі, ми з упевненістю можемо сказати, що музика та творча енергія — сильніші за державні кордони та локдауни!», — каже Іштван Томас (Istvan Tomas), директор литовського лейблу MONOKEY, на якому випускається Eastern European Music Compilation 2020.

Кожен із треків компіляції Eastern European Music Academy’s Compilation 2020 піднімає важливі європейському суспільству меседжі.

Перший, «End Is Near», — музичне творіння Ferko (Ферко), Rostany (Ростані) та Vic Villian (Вік Вільян). Це колаборація артистів та менеджерів з Угорщини/Шотландії, Естонії та Білорусі. У пісні артисти озвучили переживання людства в часи пандемії, коли нам здається, що кінець зовсім близько.

End Is Near

Другий трек під назвою «ZARA SA» створили артисти й менеджери із Білорусі та Індії/Естонії Monika Bhola (Моніка Бхола) та Andru Namaste (Андрій Намасте). Мonika — дівчина з Індії. Вона завжди мріяла потрапити в музичну індустрію і задля цього переїхала в Естонію. Andru — білорус, який почув її янгольський голос у Facebook і здійснив мрію Моніки про першу пісню під час навчання в Eastern European Music Academy.

ZARA SA

Третій трек компіляції «Don’t Play the Fool», який виконали Karo Glazer & Zsüd (Каро Глейзер та Зюд), — це протестна пісня на підтримку репродуктивних прав у Польщі #StrajkKobiet. Над нею працювали артисти й менеджери із Польщі, Угорщини та Естонії.

«Пісня «Don’t Play the Fool» — це голос усіх польських жінок по всьому світу, яких ігнорує польський уряд. Польські жінки змінюють історію країни тут і зараз. Вони будуть боротися, і вони переможуть. Саме тому я вважаю, що ця пісня — одна з найважливіших у моїй кар’єрі. Вона присвячується героям!», — каже Каро Глазер (Karo Glazer) із Польщі, вокалістка, композиторка та продюсерка пісні.

Don’t Play the Fool

Четверта пісня компіляції має назву «The Game». Її створили й виконали артисти й менеджери із Польщі, Литви, України, Естонії та Румунії, а саме — 3 MONTHS LATER (feat Annanaka (Аннанака), Bjelle (Б’єле), Hanna Zhanova (Анна Жданова), Krapka;KOMA (Крапка;Кома), Mari Meentalo (Марі Меентало), Nathalie Robelot (Наталі Робелот), Santa Salna-Buliga (Санта Сальна-Буліга), Șerban-Ionuț Georgescu (Щербан-Йонут Георджеску)). Для створення треку «The Game» знадобилося 3 місяці веселощів і успішної співпраці через WhatsApp і Zoom. У пісні артисти хочуть підтримати людей, що шукають своє місце в житті, та сказати їм: «Усе можливо, коли ви знаєте правила гри».

The Game

П’ятий трек «When I’m Gone» — пісня, яку написали молоді українські артисти Макс Параграф, Артур Лісний і Богдан Бєляєв разом із румунським музикантом Раду Караджа. 

Українські автори «When I’m Gone» вже мають чим похвалитися на вітчизняній музичній ниві:

  • Макс Параграф — дніпровський сінгер-сонграйтер, чию творчість охрестили «акустичним експериментальним поп-блюзом з елементами космічного кантрі».
  • Артур Лісний — український мультиінструменталіст та культуролог, відомий за участю в гурті Komissiya. 
  • Богдан Бєляєв — молодий артист, який майстерно поєднує у своїй творчості електроніку, ембієнт та кінематографічне звучання живих інструментів.

Пісня  «When I’m Gone» — про соціальну реальність навколо.

«Часто в нас у голові створюється ілюзія, що ми знаємо правильну відповідь на всі питання світу. Але насправді невідомих фактів набагато більше, ніж ми можемо коли-небудь збагнути», — говорять учасники колаборації.

When I’m Gone

Eastern European Music Academy — перший навчальний і нетворкінг-проєкт, який об’єднує цілий регіон. Його мета — допомогти музикантам і музичним менеджерам пережити кризу концертної індустрії, показавши, як можна заробити в нинішніх реаліях, та познайомивши їх із колегами та однодумцями з усього світу.

Послухати Eastern European Music Academy’s Compilation 2020 можна на всіх стрімінгових платформах. 

Ментори Академії — музичні професіонали з усієї Європи, які мають досвід роботи з великими лейблами, успішно розвивають власний музичний бізнес або є представниками міжнародних союзів і музичних асоціацій.

Eastern European Music Academy 2020 організовується консорціумом із 8 організацій із 8-ми країн:

  • Music Export Ukraine (Україна);
  • MONOKEY (Литва);
  • Tak Brzmi Miasto (Польща);
  • Budapest Showcase Hub Угорщина);
  • Music Export Latvia (Латвія);
  • Mastering the Music Business (Румунія);
  • Music Estonia (Естонія), Mediacube (Білорусь);
  • Технічний партнер: Pibox (Україна/Фінляндія).

Eastern European Music Academy підтримує Європейський Союз за програмою House of Europe.

Теги: креативмузикасоціальна відповідальністьсуспільствошоубіз

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.