Студентки Eastern European Music Academy створили кліп на підтримку боротьби проти заборони абортів у Польщі

У жовтні три студентки Eastern European Music Academy креативно підтримали польських жінок у їхній боротьбі із забороною абортів.

Дівчата-музикантки з Польщі, Угорщини та Естонії об’єдналися і створили сингл-маніфест жіночої сили Don’t Play the Fool. Пісня увійде до міжнародної компіляції Eastern European Music Academy’s Compilation 2020. Вона побачить світ 30 листопада 2020 року й буде складатися з 5 треків.

«Пісня Don’t Play the Fool — це голос усіх польських жінок по всьому світу, яких ігнорує польський уряд. Саме ця ситуація сиділа в мене в голові, коли я писала пісню. Я розуміла, що маю написати якийсь сильний і колючий текст, щоби підтримати та мотивувати дівчат відстоювати свої права. Люди в Польщі звуть цю ситуацію війною. Це дійсно війна. І я дуже пишаюся тим, що в нас стільки людей виходять на вулиці, щоби показати свою незгоду. Польські жінки змінюють історію країни тут і зараз. Вони будуть боротися і вони переможуть. Саме тому я вважаю, що ця пісня — одна з найважливіших у моїй кар’єрі. Вона присвячується героям!» — пояснює Каро Глазер (Karo Glazer) із Польщі, вокалістка, композиторка та продюсерка пісні.

Студентки Eastern European Music Academy створили кліп на підтримку боротьби проти заборони абортів у Польщі
Спвачка та композиторка Каро Глазер

Сингл Don’t Play the Fool від Karo Glazer & Zsüd вже можна послухати на всіх стрімінгових платформах.

Цьогоріч Eastern European Music Academy зібрала під своїм крилом 50 музикантів та менеджерів із 8 країн. Разом вони не тільки поглиблювали знання про музичний бізнес і писали музику, а й підтримували колег по всьому світу. Зокрема, під час протестів у Білорусі та Польщі.

«Ми дуже пишаємося підсумком нашої онлайн-академії. Спочатку нашим головним завданням було підвищити фаховий рівень студентів у музичному бізнесі під час пандемії. У підсумку ж наш проєкт виріс у дещо більше. Тепер це не просто «однокласники», а вже музична родина. У ній усі підтримують одне одного й разом переживають ті шалені події, які відбуваються у світі. Нашою Академією ми не тільки допомагаємо покращити музичний світ, а і змінити наше європейське суспільство в цілому,» — говорить Альона Дмуховська, співзасновниця Music Export Ukraine та співкураторка Академії.

Eastern European Music Academy — перший навчальний і нетворкінг-проєкт, що об’єднує цілий регіон. Зараз він допомагає музикантам і музичним менеджерам пережити концертну кризу та навчитися заробляти в нинішніх шалених реаліях. Тут студенти знаходять колег та однодумців для подальшої міжнародної співпраці.

Ментори Академії — музичні професіонали з усієї Європи, які мають досвід роботи з великими лейблами, успішно розвивають власний музичний бізнес або є представниками міжнародних союзів і музичних асоціацій.

Eastern European Music Academy 2020 організовується консорціумом із 8 організацій із 8 країн: Music Export Ukraine (Україна), MONOKEY (Литва), Tak Brzmi Miasto (Польща), Budapest Showcase Hub (Угорщина), Music Export Latvia (Латвія), Mastering the Music Business (Румунія), Music Estonia (Естонія), Mediacube (Білорусь). Технічний партнер: Pibox (Україна/Фінляндія).

Eastern European Music Academy підтримує Європейський Союз за програмою House of Europe.


А ми нагадуємо, що нещодавно було опубліковано перше ґрунтовне дослідження українського музичного ринку. Дослідження провела агенція музичного консалтингу Soundbuzz за грантової підтримки Українського культурного фонду.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційноІлля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Ілля Кенігштейн та Дем’ян Ом про те, що значить — діяти інноваційно

Здорова конкуренція є запорукою прогресу економіки країни. Аби бути конкурентоспроможним в епоху науково-технічного прогресу, потрібно відчувати і передбачати тренди. Їх ...

https://creativity.ua/wp-content/uploads/2020/11/Hotspot-Commercial-Just-Dont-2-scaled.jpgDon’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Don’t come to Hotspot. Вчителі не радять йти до своєї школи

Arriba! створила ролик школи англійської мови Hotspot School of English, в якому відкрито заявила, в яких випадках не варто йти ...

Creative Digest CIAU. Випуск #017Creative Digest CIAU. Випуск #017

Creative Digest CIAU. Випуск #017

Соціальні кампанії для боротьби з домашнім насильством. Startup World Cup в Україні. Екопроєкти 2020. А також історії створення логотипів культових ...

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

«Креативна Європа» запустила безкоштовний онлайн-курс про залучення грантів

Національне бюро програми Європейського Союзу «Креативна Європа» в Україні спільно з освітньою платформою Креативна Практика запустили безкоштовний онлайн-курс «Європейські гранти ...

На хвороби нема часу: Санофі в Україні та Publicis Ukraine нагадали українцям про важливість вакцинації

Publicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації ...

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Українські зірки закликають вийти з кола насильства: кампанія від UNFPA

Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з ...