• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Студентки Eastern European Music Academy створили кліп на підтримку боротьби проти заборони абортів у Польщі

13 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Студентки Eastern European Music Academy створили кліп на підтримку боротьби проти заборони абортів у Польщі
Share on FacebookShare on Twitter

У жовтні три студентки Eastern European Music Academy креативно підтримали польських жінок у їхній боротьбі із забороною абортів.

Дівчата-музикантки з Польщі, Угорщини та Естонії об’єдналися і створили сингл-маніфест жіночої сили Don’t Play the Fool. Пісня увійде до міжнародної компіляції Eastern European Music Academy’s Compilation 2020. Вона побачить світ 30 листопада 2020 року й буде складатися з 5 треків.

«Пісня Don’t Play the Fool — це голос усіх польських жінок по всьому світу, яких ігнорує польський уряд. Саме ця ситуація сиділа в мене в голові, коли я писала пісню. Я розуміла, що маю написати якийсь сильний і колючий текст, щоби підтримати та мотивувати дівчат відстоювати свої права. Люди в Польщі звуть цю ситуацію війною. Це дійсно війна. І я дуже пишаюся тим, що в нас стільки людей виходять на вулиці, щоби показати свою незгоду. Польські жінки змінюють історію країни тут і зараз. Вони будуть боротися і вони переможуть. Саме тому я вважаю, що ця пісня — одна з найважливіших у моїй кар’єрі. Вона присвячується героям!» — пояснює Каро Глазер (Karo Glazer) із Польщі, вокалістка, композиторка та продюсерка пісні.

Студентки Eastern European Music Academy створили кліп на підтримку боротьби проти заборони абортів у Польщі
Спвачка та композиторка Каро Глазер

Сингл Don’t Play the Fool від Karo Glazer & Zsüd вже можна послухати на всіх стрімінгових платформах.

Цьогоріч Eastern European Music Academy зібрала під своїм крилом 50 музикантів та менеджерів із 8 країн. Разом вони не тільки поглиблювали знання про музичний бізнес і писали музику, а й підтримували колег по всьому світу. Зокрема, під час протестів у Білорусі та Польщі.

«Ми дуже пишаємося підсумком нашої онлайн-академії. Спочатку нашим головним завданням було підвищити фаховий рівень студентів у музичному бізнесі під час пандемії. У підсумку ж наш проєкт виріс у дещо більше. Тепер це не просто «однокласники», а вже музична родина. У ній усі підтримують одне одного й разом переживають ті шалені події, які відбуваються у світі. Нашою Академією ми не тільки допомагаємо покращити музичний світ, а і змінити наше європейське суспільство в цілому,» — говорить Альона Дмуховська, співзасновниця Music Export Ukraine та співкураторка Академії.

Eastern European Music Academy — перший навчальний і нетворкінг-проєкт, що об’єднує цілий регіон. Зараз він допомагає музикантам і музичним менеджерам пережити концертну кризу та навчитися заробляти в нинішніх шалених реаліях. Тут студенти знаходять колег та однодумців для подальшої міжнародної співпраці.

Ментори Академії — музичні професіонали з усієї Європи, які мають досвід роботи з великими лейблами, успішно розвивають власний музичний бізнес або є представниками міжнародних союзів і музичних асоціацій.

Eastern European Music Academy 2020 організовується консорціумом із 8 організацій із 8 країн: Music Export Ukraine (Україна), MONOKEY (Литва), Tak Brzmi Miasto (Польща), Budapest Showcase Hub (Угорщина), Music Export Latvia (Латвія), Mastering the Music Business (Румунія), Music Estonia (Естонія), Mediacube (Білорусь). Технічний партнер: Pibox (Україна/Фінляндія).

Eastern European Music Academy підтримує Європейський Союз за програмою House of Europe.


А ми нагадуємо, що нещодавно було опубліковано перше ґрунтовне дослідження українського музичного ринку. Дослідження провела агенція музичного консалтингу Soundbuzz за грантової підтримки Українського культурного фонду.

Теги: креативмузикасуспільствошоубіз

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.