Студентки Eastern European Music Academy створили кліп на підтримку боротьби проти заборони абортів у Польщі

У жовтні три студентки Eastern European Music Academy креативно підтримали польських жінок у їхній боротьбі із забороною абортів.

Дівчата-музикантки з Польщі, Угорщини та Естонії об’єдналися і створили сингл-маніфест жіночої сили Don’t Play the Fool. Пісня увійде до міжнародної компіляції Eastern European Music Academy’s Compilation 2020. Вона побачить світ 30 листопада 2020 року й буде складатися з 5 треків.

«Пісня Don’t Play the Fool — це голос усіх польських жінок по всьому світу, яких ігнорує польський уряд. Саме ця ситуація сиділа в мене в голові, коли я писала пісню. Я розуміла, що маю написати якийсь сильний і колючий текст, щоби підтримати та мотивувати дівчат відстоювати свої права. Люди в Польщі звуть цю ситуацію війною. Це дійсно війна. І я дуже пишаюся тим, що в нас стільки людей виходять на вулиці, щоби показати свою незгоду. Польські жінки змінюють історію країни тут і зараз. Вони будуть боротися і вони переможуть. Саме тому я вважаю, що ця пісня — одна з найважливіших у моїй кар’єрі. Вона присвячується героям!» — пояснює Каро Глазер (Karo Glazer) із Польщі, вокалістка, композиторка та продюсерка пісні.

Студентки Eastern European Music Academy створили кліп на підтримку боротьби проти заборони абортів у Польщі
Спвачка та композиторка Каро Глазер

Сингл Don’t Play the Fool від Karo Glazer & Zsüd вже можна послухати на всіх стрімінгових платформах.

Цьогоріч Eastern European Music Academy зібрала під своїм крилом 50 музикантів та менеджерів із 8 країн. Разом вони не тільки поглиблювали знання про музичний бізнес і писали музику, а й підтримували колег по всьому світу. Зокрема, під час протестів у Білорусі та Польщі.

«Ми дуже пишаємося підсумком нашої онлайн-академії. Спочатку нашим головним завданням було підвищити фаховий рівень студентів у музичному бізнесі під час пандемії. У підсумку ж наш проєкт виріс у дещо більше. Тепер це не просто «однокласники», а вже музична родина. У ній усі підтримують одне одного й разом переживають ті шалені події, які відбуваються у світі. Нашою Академією ми не тільки допомагаємо покращити музичний світ, а і змінити наше європейське суспільство в цілому,» — говорить Альона Дмуховська, співзасновниця Music Export Ukraine та співкураторка Академії.

Eastern European Music Academy — перший навчальний і нетворкінг-проєкт, що об’єднує цілий регіон. Зараз він допомагає музикантам і музичним менеджерам пережити концертну кризу та навчитися заробляти в нинішніх шалених реаліях. Тут студенти знаходять колег та однодумців для подальшої міжнародної співпраці.

Ментори Академії — музичні професіонали з усієї Європи, які мають досвід роботи з великими лейблами, успішно розвивають власний музичний бізнес або є представниками міжнародних союзів і музичних асоціацій.

Eastern European Music Academy 2020 організовується консорціумом із 8 організацій із 8 країн: Music Export Ukraine (Україна), MONOKEY (Литва), Tak Brzmi Miasto (Польща), Budapest Showcase Hub (Угорщина), Music Export Latvia (Латвія), Mastering the Music Business (Румунія), Music Estonia (Естонія), Mediacube (Білорусь). Технічний партнер: Pibox (Україна/Фінляндія).

Eastern European Music Academy підтримує Європейський Союз за програмою House of Europe.


А ми нагадуємо, що нещодавно було опубліковано перше ґрунтовне дослідження українського музичного ринку. Дослідження провела агенція музичного консалтингу Soundbuzz за грантової підтримки Українського культурного фонду.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Команда Havas PR Kyiv розповіла про комунікаційну кампанію 360 для HeForShe Arts Week 2021

Цього року агентство Havas PR Kyiv розробило та реалізувало креативну комунікаційну кампанію для HeForShe Arts Week 2021 і премії Women ...

Алан Бадоєв запускає креативне агентство Badoev ID

Алан Бадоєв — ім’я-бренд, яке за 20 років активної роботи в індустрії інтертейнменту докорінно змінило уявлення про музичний і телевізійний ...

Оголошено фіналістів конкурсу соціально вагомого контенту PITCH UA 3

Починається фінальний етап конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA 3, який організовує компанія MRM за ...

Музей прийняття. Шість історій ЛГБТ+ харків’ян та харків’янок голосами публічних людей

Відомі люди Харківщини озвучили історії реального життя геїв, лесбійок, бісексуальних та транс-людей, які не є відкритими. Це звичайні історії звичайних ...

Летючі ліхтарики LG Electronics в ролику, що рекламує самосвітні пікселі

Він показує дивовижну подорож жінки повз чарівних рибок, футуристичне місто та самосвітне дерево, яке й стало ключовим образом кампанії LG.

Перший у світі паб «збери сам»: комедійний канал UKTV Dave заповнює прогалину в житті британців

Комедійний канал UKTV Dave з'ясував, що британці більше радіють можливості нарешті вибратися до пабу, ніж можливості знову поспілкуватися вживу з родичами.