• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Mastercard і ПриватБанк запустять перший в Україні проект поведінкової біометрії

16 Вересня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Mastercard і ПриватБанк запустять перший в Україні проект поведінкової біометрії

Biometric verification. Face recognition on polygonal grid is constructed by the points

Share on FacebookShare on Twitter

Mastercard у партнерстві з ПриватБанком реалізує перший в Україні проект верифікації клієнтів, заснований на поведінковій біометрії — для прогресивної та безпечної аутентифікації в епоху, коли пароля недостатньо для захисту облікового запису. Нове рішення забезпечується NuDetect — платформою прозорої перевірки користувача від NuData, компанія Mastercard. Проект планується реалізувати до кінця 2019 року.

NuDetect дозволить онлайн-банкінгу та мобільному додатку Приват24 перевіряти клієнтів за їх унікальною поведінкою при взаємодії з пристроями або додатками. Рішення аналізує сотні сигналів, включаючи характеристики пристрою, пасивні біометричні та поведінкові показники. Потім — порівнює їх зі способом поведінки користувача в минулому. Наприклад, чи поводиться користувач «Алекс» як зазвичай, або сьогодні в його поведінці є щось підозріле? Раптові зміни в очікуваній поведінці, як-от використання пристрою з іншою мовою, введення іншого тексту або занадто швидкий перегляд сторінки — деякі з багатьох потужних індикаторів ризику.

Поведінкова аутентифікація та «пасивна» біометрія є новітніми технологіями для перевірки користувачів за їхньою поведінкою, а NuDetect — піонером в цій області. Технологія NuDetect допомагає організаціям в усьому світі перевіряти особу клієнтів, використовуючи їх природну поведінку при взаємодії в інтернеті. Рішення забезпечує ненав’язливу безперервну аутентифікацію, воно невидиме і не вимагає попередньої реєстрації. Користувачеві не потрібно виконувати будь-які додаткові дії, окрім тих, які він зазвичай робить, використовуючи свій акаунт. Поведінкові дані таких взаємодій аналізуються в режимі реального часу, щоб забезпечити достовірну оцінку ризиків користувачів — це допомагає компаніям запобігти потенційним вторгненням і атакам. Інформація, що ідентифікує особу, не зберігається, і дані ніколи не будуть доступні хакерам.

«Пасивна» біометрія дозволяє перевірити користувача без будь-яких додаткових зусиль з його боку, — коментує Наталія Кангіна, керівник напрямку digital продуктів Mastercard в Україні. — Використовуючи машинне навчання, платформа NuDetect створює профайл клієнта, в якому збираються понад 300 його унікальних параметрів. За цими параметрами платформа в режимі реального часу визначає, чи є користувач справжнім клієнтом або ж це шахраєм».

Платформа NuDetect була розроблена компанією NuData Security, яку придбав Mastercard у 2017 році. Mastercard розвиває свої зобов’язання щодо посилення захисту в цифровому просторі, інтегруючи NuData у свій і без того надійний набір продуктів із безпеки та захисту від шахрайства. Це придбання також зміцнило зусилля компанії щодо забезпечення безпеки й аутентифікації на рівні пристроїв, забезпечуючи в режимі реального часу взаємодію між емітентами, торговцями та процесинговими компаніями.

«Ми постійно працюємо над вдосконаленням алгоритмів запобігання шахрайства при онлайн транзакціях. Для цього ми аналізуємо безліч різних параметрів, щоб запобігти фроду і бути готовими виявляти нові види та способи шахрайства, які з’являються у світі, — зазначив член правління ПриватБанку Сергій Харітіч. — Реалізація спільного з Mastercard рішення дозволить Приват24 надати нашим клієнтам найбільш досконалий новий рівень безпеки, при цьому — забезпечуючи максимальну швидкість і комфорт при проведенні платежів».

Платформа NuDetect вже впроваджена в Північній Америці, Латинській Америці та Європі. В грудні 2018, в період активного шопінгу, NuData допомогла ритейлерам виявити понад 1 мільярда неправомірних цифрових операцій і зупинити 99% шахрайських атак, заощадивши торговцям в усьому світі понад 500 мільйонів.

Ілюстрація в заголовку: https://ua.depositphotos.com/

 

Теги: новинитехнологіїфинансы

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму
Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025

Для нового покоління Alpha й Z навчання онлайн стало не винятком, а нормою. За даними UNICEF: COVID-19 and School Closures : 67% дітей у країнах із середнім і високим доходом...

Читати даліDetails

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?
М'язи

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?

15 Липня, 2025
Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.