18 вересня на медіафорумі KMW Девід Чіарамелла (David Ciaramella), менеджер з комунікацій K7 Media (Великобританія), презентує підбірку нових дитячих та юнацьких шоу з різних куточків світу. В рамках спеціальної доповіді Девіда на учасників KMW чекає загальний огляд трендів у сфері дитячого контенту, його жанрового розмаїття, а також способів його доставки до юних глядачів. І усе це – на прикладі найпопулярніших шоу, спеціально створених як для ТБ, так і для різноманітних платформ.
«Американський гігант індустрії іграшок Hasbro нещодавно придбав компанію eOne – власника всім відомої «Свинки Пеппи». Це ще раз дало чітко зрозуміти, наскільки цінними можуть бути дитячі IP. Додамо до цього швидкий запуск стримінгової платформи Disney +, і можемо вже сьогодні спрогнозувати ще один сплеск інтересу до контенту для маленьких глядачів. А що ще вони дивляться зараз? Я радий повернутися на KMW, щоб разом із вами розібрати найсвіжіші кейси на традиційному ТБ та на digital-платформах», – каже Девід.
Діти дивляться відео на все більшій кількості екранів, відповідно переглядаючи більше контенту і разом з цим змінюються і патерни перегляду. Сам контент, який тримає дітей перед екраном, теж не такий як раніше: всього кілька років тому хто б міг подумати, що ми будемо з захопленням дивитися, як діти (і дорослі!) розпаковують і грають в іграшки? Не кажучи вже про те, що кількість глядачів такого контенту стрімко зростає. У свою чергу, подібний DIY-підхід до виробництва відео для дітей почав впливати на «традиційні» тайтли, такі як наприклад WildBrain від DHX, а також підштовхувати до створення спін-оффів для digital-платформ – ми можемо спостерігати це з такими проектами як The Moomins і The Clangers.
“Якщо ми говоримо про Україну та регіон СНД загалом, то очевидно, що кількість дитячого контенту росте – як на телебаченні, так і на інтернет-платформах. Зараз існує понад 250 телеканалів, які офіційно транслюються в Україні, з них 24 – орієнтовані на дітей. Загальна кількість їх глядачів збільшилася за останні п’ять років більш ніж на 60%. З топ-10 найпопулярніших українських YouTube каналів вісім орієнтовані на молоду аудиторію з мільйонами і десятками мільйонів підписників у кожного. Більше того, дитячий контент як на телебаченні, так і в Інтернеті використовується великою кількістю компаній як інструмент для просування брендів і є невід’ємною частиною їх довгострокових маркетингових стратегій. Це не дивно, адже такий підхід вже довів свою ефективність у всьому світі. Тому я впевнений, що презентація Девіда буде цікавою не лише виробникам контенту та мовникам, а й представникам рекламного бізнесу та брендів”, – коментує Артем Вакалюк, керівник аналітичного департаменту в Media Resources Management (Україна).
Ексклюзивна секція Девіда Чіарамелли «Нові і найкращі шоу для дітей», відбудеться 18 вересня о 12:00 –12:50 на KYIV MEDIA WEEK.