Київський академічний театр опери і балету для дітей та юнацтва презентував новий візуальний стиль. Над логотипом працювала команда дизайн-бюро DO!, яку очолив креативний директор Віталій Мілютін.
Як повідомляють в театрі, на розробку ідеї і позиціонування знадобився майже рік. За цей час змінили чотири команди дизайнерів. Також до проекту залучили фахівців, які створюють айдентику для європейських компаній.
«Експериментували з різними формами, подачами, “іконками”, шрифтами, кольорами. В нас було чітке бачення неймінгу і позиціонування», – зазначають в театрі.
Загалом, на розгляд надійшло 65 унікальних пропозицій логотипу. Варіант, який відповідає новому позиціонуванню та стратегії розвитку театру, створила команда бюро DO!.
«Ми – майданчик для створення сучасного, свіжого, сміливого театрального продукту, який є більше ніж традиційною оперою чи балетом. Ми не хочемо бути “в рамках”, бути “як всі”. Ми прагнемо створити “Український Бродвей”», – пояснюють свою позицію в театрі.
Фото: www.facebook.com/KievOperaTheatre