• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

Люксоптика зізналась в коханні окулярам і людям в окулярах

28 Серпня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Люксоптика зізналась в коханні окулярам і людям в окулярах
Share on FacebookShare on Twitter

«Люксоптика» стає супермаркетом окулярів. Демократичність і ліберальність мережі підтверджується наявністю рішень на будь-яку кишеню. «Люксоптика» – для всіх, у кого виникає потреба в оправах, лінзах, сонцезахисних окулярах, послугах лікаря або ремонту.

 Нова бренд-стратегія і комунікація «Люксоптики» була розроблена креативним агентством Bart & Fink. Перший етап кампанії стартував на національних телеканалах, як відео-зізнання в коханні до всіх, хто носить окуляри.

«Для початку ми зрозуміли, що це той рідкісний кейс, коли на рівні стратегії не потрібно шукати нішу, а можна і потрібно говорити речі, характерні для всієї категорії. Потім ми відмовились від того, щоб комунікувати медичну експертизу, залишивши її іншим інструментам, типу PR і промо, і пішли за стратегією дантистів, які в якийсь момент почали замість «приходьте до нас за здоровими зубами» говорити «приходьте за красивими усмішками». Ну а визначним моментом в розробці стратегії стало спілкування з головним лікарем мережі Люксоптика, Ларисою Борисівною. З нею, як і з іншими топами компанії, я зустрічався на етапі підготовки стратегії. І ось я сидів перед людиною, яка може годинами захоплено розповідати про окуляри і очкарикiв, і подумав, – та це ж і є Люксоптика. Так народилась концепція «ми любимо вас, очкарики», – ділиться концепцією Олег Томін, власник і креативний директор Bart & Fink.

«У цьому році 25 років як «Люксоптика» займається окулярами. Ми знаємо все про окуляри. І так, ми в компанії обожнюємо окуляри, вважаємо їх найпрекраснішим аксесуаром і знаємо, що люди в окулярах абсолютно прекрасні. Ми пропонуємо світові бренди, виробляємо оправи та лінзи під власними торговими марками для того, щоб кожен міг собі дозволити те, що йому подобається. Дякую Bart & Fink, що разом з нами стали одержимі окулярами й створили такий емоційний ролик», – коментує Віолета Титаренко, директор з маркетингу мережі «Люксоптика»

Любов до окулярів не виключає наявності високої експертизи в діагностиці зору. «Люксоптика» вірить у здоровий зір, тому в кожній оптиці є обладнаний кабінет лікаря, де фахівець максимально точно визначає діагноз і підбирає лінзи. Також, в рамках соціального проекту «Здоровий зір» компанією регулярно проводиться безкоштовна мобільна діагностика дітей і дорослих, що робить перевірку зору ще більш доступною.

Команда творців рекламного ролика:

Owner and Creative Director: Олег Томін

Creative group head: Катя Чанишева

Head of art: Петро Діденко

Copywriter: Ліза Рожкова,

Art-director: Іра Козаченко і Аня Удовенко

Account manager: Настя Савчук

Account director: Поліна Просвірякова

Designer: Вова Микицей та Настя Бондар

Producer: Shiny brilliantstar

Люксоптика:

Директор департаменту маркетингу та реклами: Віолета Титаренко

Керівник відділу реклами: Анна Беліченко

 

Теги: брендингновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Війна, економічна нестабільність, змінений ринок — це реалії, у яких сьогодні працюють українські підприємці. Але для Іллі Неправди, співвласника студії Правда Studio і арт-директора низки креативних проєктів, виклики стали не...

Читати даліDetails

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.