• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відео

#ДайЧасВразити: Челендж Інтуїції із соціальним підтекстом

27 Серпня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
#ДайЧасВразити: Челендж Інтуїції із соціальним підтекстом
Share on FacebookShare on Twitter

Агентство Havas Digital Kyiv провело перший інтернет-челендж інтуїції та презентує результати проекту разом із Nescafe 3в1.

Поняттю «лукізм» понад 50 років. Усі ж пам’ятають, як у дитинстві нас переконували, що «людину зустрічають по одежі»? Справді, формувати думку про незнайомців лише за зовнішністю — звичка майже кожного з нас. На жаль, часто ми цього навіть не помічаємо.

Як білявка, то недалека, як у татуюваннях — наркоман, як качок, то злочинець, а в окулярах — ботанік. Перелік можна продовжувати до нескінченності.

У курильні, у коментарях під дописом, на першому побаченні, у новому колективі або надсилаючи резюме з фото — з лукізмом стикається кожен.

Це відбувається, наприклад, ось так:

Нашому мозку вистачить семи секунд, щоб винести стосовно незнайомця одинадцять рішень (вік, дохід, інтелект, орієнтація, професія тощо). А робить він це лише на підставі минулого досвіду.

І тут кожен може подумати: «Та ні, я зовсім не такий!» Проте це буде неправда. Добре, якщо ви спробуєте зазирнути глибше й дати людині шанс здивувати, проте часто ми довіряємо лише оманливому першому враженню. Тож разом з Nescafe «3 в 1» ми вирішили показати, як часто кожен з нас піддається лукізму, і провели соціальний експеримент, який завуальовано під  Челендж Інтуїції .

Результати свідчать самі за себе:

Нині:

  • Сайт челенджу відвідало 190 849 унікальних користувачів.
  • У гру зіграли 275 690 разів.
  • 6205 осіб завантажили свої анкети.
  • А ми отримали 9133 шери в соцмережах.

До речі, на сайті челенджу й зараз можна зіграти в гру та перевірити себе.

Теги: креативновинитехнології

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК і СБС ЗСУ запустили рекрутингову платформу для комунікаційних фахівців

18 Серпня, 2025
Ідеї

PEDIGREE об’єднується із Суперменом з DC Studios, щоб відзначити героїчну силу собак

10 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.