• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Instagram дозволив брендам завантажувати маски. Як відреагував REVOТМ

20 Серпня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Instagram дозволив брендам завантажувати маски. Як відреагував REVOТМ
Share on FacebookShare on Twitter

Віднині користувачі Instagram мають можливість не лише підтримати свій улюблений продукт, але навіть у нього перевтілитися. 14 серпня соціальна мережа відкрила українським компаніям доступ до створення власних брендових масок доповненої реальності. До брендових відносять ті маски, на яких є назва компанії, продукту, його логотипа або зображення, а також опубліковані від бізнес-акаунтів, у назві яких присутній бренд.

Одним із перших на новинку відреагував REVO – торгівельна марка Групи Компаній «Нові Продукти». Такий крок є логічним для продукту, який позиціонується як енергетичний напій «із характером» для поціновувачів нестримності та неординарності, що втілилися в легендарному слогані «One shot, – one hit». Отже, 3D-модель банки REVOТМ, вже заздалегідь розроблена спільно з агентством Oddee, була негайно подана на модерацію й тут же успішно її пройшла. Тепер, щоб потішити своїх друзів новим прикольним луком, будь-якому користувачеві достатньо підписатися на офіційну Instagram-сторінку Revo Energy Drink, після чого новий фільтр з’явиться в особистих налаштуваннях сторіс.

«REVOТМ – це абсолютно унікальний бренд. Він об’єднує дуже різних людей із часом протилежними стилями життя. Є в REVOТМ така особлива риса, за яку бренд люблять настільки різні люди – вміння жити сьогоднішнім днем, бути сміливим і заповзятим, ставитися до життя просто, бути розкріпаченими і не соромитися першими підхоплювати хайп. Тому, поки хтось думає, REVOТМ вже робить: швидко і не особливо напружуючись», – відзначила Олена Селютіна, PR-директор Групи Компаній «Нові Продукти».

16 серпня, в день завантаження AR-маски в Instagram, для активізації тестування новинки була запущена акція. За її умовами користувач повинен уявити себе Банкою REVO, яка на 15 секунд оволоділа увагою всього світу, і виголосити своє сакраментальне послання людству у відповідному образі. Відео найкращих ораторів, що тегнули в своїй промові офіційну сторінку бренда, будуть викладені в REVO-сторіз, а переможець конкурсу отримає ящик енергетичного напою в подарунок.

Нова фіча викликала миттєву ланцюгову реакцію у прихильників REVOТМ. Користувачі в своїх відео почали фонтанувати дотепністю, дякували розробникам за цікаву розвагу і навіть радили глядачам не забувати «споживати розумно». Лише за вихідні дні в активації встигли взяти участь понад 220 осіб, і це лише серед тих, хто відзначив сторінку бренда, використовуючи маску.

«Споживачі REVOТМ – одні з найбільш веселих та просунутих користувачів Instagram. Тому вони так люблять всі фішки, які одними з перших використовує в комунікації бренд-команда REVO. Інструмент “Маска” відкриває принципово нові можливості для SMM. Тепер ми можемо хоч щодня звертатися до підписників у сторіс, вітати їх зі святами без будь-яких витрат на продакшн. Придумали – записали, експортнули та включили на просування. На все про все – одна година, і все це – максимально нативно. Торік ми почали вести Instagram REVOТМ, а зараз вже майже 45 тисяч фоловерів. Все працює», – прокоментував переваги новинки Іван Базар, засновник агентства Oddee.

AR-маска створена за мотивами інтернет-серіалу «Фантастичний мульти-енергетичний блокбастер» у рамках унікального крос-медійного проекту, що побачив світ у червні 2018 року. Одним із головних героїв є харизматична напіванімована Банка REVO, що має сміливий та зухвалий характер, талант до римування і дотепність на межі фолу. Вона втілює саму есенцію невичерпної енергії, непереборного оптимізму та вміння обернути на свою користь навіть найбезнадійнішу ситуацію. Цього року проект знайшов своє продовження в другому сезоні під назвою «Космічні блогери», епізоди якого наразі виходять на YouTube-каналі бренда орієнтовно раз на тиждень.

Два сезони серіалу встигли згуртувати довкола себе ціле фан-ком’юніті, захоплене історією міцної дружби скромного парубка Космонавта та його розкріпаченого товариша – Банки REVO. Завдяки новій Instagram-фічі тепер кожен зможе себе відчути на місці улюбленого персонажа, одягнувши віртуальну маску. Це – чудовий спосіб позбавитися комплексів, розкрити свій творчий потенціал, знайти нових друзів за інтересами або навіть пережити невеличкий момент соцмережевої слави.

 

Теги: креативновинитехнології

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Українські креативники в журі ADCE Awards 2025

10 Вересня, 2025
Інсайти

Кошиковий марафон від АТБ та Havas Engage

22 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.