• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Offline vs Online (Інфографіка)

25 Липня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Offline vs Online (Інфографіка)

Midsection of young woman scanning barcode through digital tablet at supermarket

Share on FacebookShare on Twitter

Все нове – це не тільки забуте старе, але і його сучасна інтерпретація, адаптована для сьогоднішнього (вимогливого) користувача. Супермаркети і магазини косметики дають можливість зробити покупку в інтернеті, сплативши і отримавши її не виходячи з дому, автосалони – приймають замовлення онлайн, і навіть барбершопи збирають статистику популярності в соцмережах, продаючи послуги за передоплатою. Всі сили кинуті на онлайн, а реальний, живий покупець, який любить розглянути товар перед покупкою і отримати консультацію «очі в очі» – забутий.

Діджіталізація, немов цунамі, охопила всі сфери ринку, планомірно висуваючи з кожного сегмента всіх, хто ще не обзавівся інтернет-магазином і чи пабліком у Фейсбуці або Інстаграмі. Але давайте дивитися на цільову аудиторію об’єктивно – як мінімум, третина ваших покупців не замовляють товари онлайн.

Розберемося, чому:

«Жива» комунікація. Кожен з ваших клієнтів – частина соціуму, тому їм важливий людський контакт. До того ж, для багатьох зручніші спонтанні покупки, при яких немає необхідності чекати своє замовлення.

 Реальні враження. Можна як завгодно детально описувати колір і фасон куртки або чобіт, але це не зможе допомогти покупцеві самостійно їх оцінити. Поміряти, понюхати, спробувати – те, чого все ще хочуть ваші клієнти.

 Технологічність оффлайна. Сьогодні ритейлери можуть впровадити в роботу оффлайн магазину систему електронних чеків, яка дозволить позбутися від паперових квитанцій обом сторонам. Документ буде зберігатися в особистому кабінеті покупця – це зручно і екологічно.

 Рейтинг довіри. І по відношенню до оффлайну він значно вище, як у старшого покоління, так і у молодих людей. Хоч раз, але кожен з вашої ЦА потрапляв на недобросовісних продавців в інтернеті.

 Так в чому полягає завдання сучасного рітейлу і чи потрібно чимось жертвувати? Безумовно, немає. І якщо вам вдасться домогтися органічного балансу між онлайн і оффлайн, ви – в числі переможців (а їх, як відомо, люблять і клієнти, і партнери).

Зображення у заголовку: https://ua.depositphotos.com

Теги: новиниринки та дослідження

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Українські креативники в журі ADCE Awards 2025

10 Вересня, 2025
Інсайти

Кошиковий марафон від АТБ та Havas Engage

22 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.