Платформа для електронної комерції Oberlo ділиться своїми прогнозами щодо тенденцій у Facebook та Instagram, на які слід звернути увагу:
Тенденції
1. Facebook Live знову популярні (Використання Facebook Live збільшилось на 26,8% у ІІ кварталі 2020 р. у порівнянні з попереднім роком, і у 2021 році це зростання продовжиться).
2. Екосистема AR у Facebook (Більше 400 000 творців із 190 країн використали Facebook Spark AR Studio для публікації понад 1,2 млн AR-ефектів).
3. Зростання відеомаркетингу у Facebook (Загальний відсоток відеоконтенту Facebook у ІІІ кварталі 2020 року зріс на 2,6% порівняно з 2019 роком).
4. Приватні спільноти за інтересами гратимуть щодалі помітнішу роль (Популярність груп у мережі зростатиме в 2021 році. Вже зараз існує понад 10 млн груп, якими користуються понад 1,4 млн людей у всьому світі).
5. Новий тренд включатиме досвід онлайн-покупок (Усе більше споживачів у 2021 році будуть робити покупки у Facebook після запуску Facebook Shops і буму електронної комерції).
6. Рекламний формат у стрічці новин Facebook займатиме лідерські позиції (У ІІІ кварталі 2020 року стрічка новин отримала 58,2% відносних витрат на рекламу та мала 1,82% кліків, що перевищувало показники відеоконтенту та потокових відео).
7. Потенціал чат-ботів (40 млн підприємств використовують месенджер для спілкування зі споживачами, очікується, що це продовжиться у 2021 році).
8. Більша підтримка для малого бізнесу (Ми зможемо спостерігати більшу підтримку для малого бізнесу від Facebook у 2021 році на додаток до видачі грантів на суму 100 млн доларів, яка розпочалась цього року).
9. Зростання користувацького контенту (Перегляди у Facebook цього року зросли більш ніж удвічі, з 223 млрд переглядів у січні 2020 року до 495 млрд у серпні 2020).
10. Використання хештегів для збільшення охоплень (Постійні зусилля, спрямовані на використання хештегів, призведуть до збільшення їх попиту в 2021 році).
Короткий зміст інфографіки в Instagram:
- Stories в Instagram залишаться впливовим компонентом маркетингу.
- Зросте використання Reels в Instagram (Reels, які стали загальнодоступними в серпні 2020, найближчим часом почнуть набирати популярність і можуть стати прямим конкурентом TikTok в 2021 році).
- Прямі ефіри (На піку пандемії використання Instagram Live зросло на 70% і буде продовжувати користуватись популярністю в 2021 році).
- Покупки в Instagram стають трендом (70% покупців використовують Instagram для пошуку продуктів, і 130 млн користувачів щомісяця натискають на пости про покупки, щоб дізнатися більше).
- Вкладка “Огляд” у Instagram (Більше половини всіх облікових записів використовують цю функцію принаймні один раз на місяць).
- TikTok, Twitter та Gif Content в Instagram (Контенту з інших соціальних мереж, таких як TikTok i Twitter, буде розміщуватись більше).
- Використання фірмових AR-фільтрів (Фільтрами в Instagram користуються 1 млрд людей з тих пір, коли вони стали широко розповсюдженими. Їхня популярність зростатиме і надалі).
- Карусельні публікації продовжуватимуть тенденцію в Instagram (Майже кожен п’ятий пост сьогодні опублікований у вигляді каруселі).
- Cоціальна функція мережі (Instagram оголосив про особливості збору коштів для користувачів на особисті цілі або зробити свій внесок на користь інших).
- IGTV займає центральні позиції (Instagram дозволяє користувачам заробляти гроші з IGTV за допомогою реклами).
Фото в заголовку: https://unsplash.com/
Читайте також: Чотири аудіотренди на 2021 рік: як звучатимуть бренди наступного року.