Самоізоляція змусила нас змінити не лише звички, але й деякі цінності. А також допомогла зрозуміти, що для нас справді важливо. Саме тому в червні перед агенцією PROVID постало завдання додати бренду Marengo нових емоцій із простим повідомленням: найкраща вечірка — це не суперофіційність чи розкіш, а привід зустрітися з найкращими друзями за келихом ігристого вина.
Працюючи над кампанією, агенція знайшла простий інсайт: мало що є настільки ж важливим, як живе спілкування з близькими друзями. Карантин показав, що можна обійтися без гучних вечірок і закордонних поїздок, а от ностальгію за дружніми зустрічами з обіймами, жартами та можливістю просто бути поряд і говорити про все на світі віч-на-віч пережити набагато важче. І перше, що люди планували після послаблення карантину, — просто зібратися разом.
Можна уявити, скільки радісних емоцій дарувала думка «Нарешті ми разом!» на першій живій зустрічі після тривалої самоізоляції. Саме цей вислів став ключовим повідомленням літньої кампанії Marengo. З її допомогою креативна агенція PROVID передала ідею цінності особистого спілкування з друзями, цінності кожної хвилини разом — веселої, душевної, іскристої або тихої. Коли ми разом, інші приводи для свята годі й вигадувати. Можливість бути поряд — ось справжнє свято. А де справжня радість і душевне спілкування, там, звичайно, і Marengo.
Також читайте: Команда креативного агентства PROVID вирішила приділити роботі з інфлюенсерами ще більше уваги. Для цього в структурі агентства з’явився окремий підрозділ — Influencer Marketing Department.