• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

United Nations Foundation напоминает о важности прививок

20 Червня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Кампания #FortheThrone: HBO и Droga5 рассказали, как они сожгли маскота Bud Light
Share on FacebookShare on Twitter

Вакцины ежегодно спасают миллионы жизней. И тем не менее все больше людей в развитых странах отказываются от них.

Эта-то проблема и была в центре внимания на семинаре United Nations Foundation, состоявшемся в рамках фестиваля Cannes Lions. Речь шла о том, что можно противопоставить этому кризису, который ВОЗ включила в десятку самых серьезных угроз человечеству.

Ирония заключается в том, что если в развитых странах набирает обороты движение антипрививочников, то в развивающихся странах люди хотели бы пройти вакцинацию, но не имеют такой возможности.

По словам Ребекки Мартин из Центра по контролю и профилактике заболеваний в США, каждые 12 секунд ребенок погибает от болезни, от которой есть вакцина. Усугубляет эту проблему еще и то, что люди переезжают с места на место. Более того, на пути вакцинации порой стоят опасные заблуждения. Например, в Демократической Республике Конго многие уверены, что вакцина от лихорадки Эбола приводит к женскому бесплодию.

Участвовавшая в семинаре Сима Кумар, вице-президент Johnson & Johnson, заметила, что решить эту проблему можно, обратившись к сердцам, а не к умам.

«Мы должны дать публике не только факты и доказательства, а сторителлинг. Вот чего не хватает кампаниям в поддержку вакцинации.»

Источник

Теги: cannes lionsздоров'яновини

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Як робити рекламу, яка виграє нагороди? Ніяк. Робіть нормальну

10 Грудня, 2025
Ідеї

“Зорі шепочуть: у тебе буде знижка”. Як MAUDAU перетворив Чорну п’ятницю на magic-commerce

27 Листопада, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.