• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Агентство 42: Що нового чекати від Leopolis Jazz 2019

4 Червня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Агентство 42: Що нового чекати від Leopolis Jazz 2019
Share on FacebookShare on Twitter

В останні вихідні червня у Львові відбудеться 9-й Leopolis Jazz Fest, який об’єднає поціновувачів джаз-культури з усього світу. Яких нововведень очікувати в цьому році, розповів Тимур Мазур, співзасновник Агентства 42, незмінного івент-партнера фестивалю.

Тимуре, Агентство 42 вже дев’ять років поспіль є постійним івент-партнером Фестивалю. З чого все почалося?

У 2011 році до 42 звернулась виконавча директорка фестивалю Наталя Горбачевська й озвучила доволі простий бриф – потрібно розробити концепцію джазового Фестивалю у Львові. Це вся інформація, яку ми мали. Тоді ми з моїм партнером Денисом Блощинським та командою 42 з нуля розробили івент-частину Фестивалю, який зараз вважають одним з найкращих джазових фестивалів у Європі.

Завдання — створити іміджевий захід, який розвивав би туризм і музичну культуру країни в цілому. Ідея міста — як туристичного, відкритого, гостинного, зі своєю унікальною атмосферою. І саме через цю ідею іноземці мали сприймати й Україну.

Яких масштабів спочатку був фестиваль?

Першій Фестиваль за три дні сукупно відвідало 25 000 гостей. Спочатку він тривав 3 дні, зараз 5. А от кількість сцен лишилася незмінною – їх три.

Основна сцена фестивалю в парку ім. Б. Хмельницького — сцена імені Едді Рознера – єдина локація, де вхід відбувається за квитками. Але, все одно, поруч розташовані фан-зони вільного доступу, де можна переглядати концерти на великих екранах.

Також залучені сцени на центральній площі Львова — площі Ринок та сцена в історичній частині міста — дворик палацу Потоцьких.

Цього року буде збільшено зону партеру. Саме завдяки цьому концерти наживо зможуть побачити на 1000 гостей більше.

Як влаштована робота команди агенції під час підготовки фестивалю? Скільки людей команди працює на локаціях?

Щороку фестиваль обслуговує близько 3 тисяч персоналу. Крім того, на локаціях працюють понад 90 волонтерів — співробітники компаній партерів, які проходять ретельний «кастинг». Цікаво, що часто це може бути навіть топ-менеджмент масштабних компаній.

За ключовими зонами закріплений менеджер, який повністю контролює майданчик або конкретну подію під час Фестивалю. Ми з Денисом відповідаємо за всі події в цілому.

Монтаж починається за 17 днів, а команда Агенції в повному складі приїжджає за 3 дні.

Як відбувається підготовка до фестивалю?

Можна сказати, що ми готуємось до наступного фестивалю цілий рік. У липні ми обговорюємо форс-мажори фестивалю, який вже минув, а восени проводимо тендери, обираємо підрядників на наступний рік. Наприкінці весни влаштовуємо технічні наради з організаторами та деталізуємо графіки. Зрозуміло, що найактивніший період — червень – монтаж і, власне, сам фестиваль.

Тимуре, як фестиваль вплинув на імідж міста?

Краще скажу про результати в цифрах. 2017 року соціологічна агенція «Фама» провела опитування серед 800 респондентів від 18 до 60 років. Респондентам було потрібно оцінити роль Фестивалю у житті міста. Згідно з результатами, проведення щорічного Leopolis Jazz Fest допомагає розвивати культурну сферу Львова (92, 4%), підвищувати його туристичну привабливість (91,3%), підвищувати міжнародний імідж країни (81,4%), залучати іноземні інвестиції (72,8%), впевнитись у загальнонаціональній підтримці (52,4%) та продемонструвати, що світ підтримує Україну (61,4%).

Крім концертів на основних сценах, які ще є активності в місті?

Також проходить Фестиваль вуличної музики Streetmusic by Leopolis Jazz: вдень світові зірки проводять майстер-класи та автограф-сесії, а вночі в різних клубах міста відбуваються джем-сейшени, де гості неформально можуть поспілкуватися з виконавцями.

Щорічно на гала-концерті фестивалю у Львові проходить вручення Міжнародної музичної премії «Leopolis Jazz MusicAwards» ім. Едді Рознера («Alfa Jazz MusicAwards» до 2017 року).

30 червня в рамках Leopolis Jazz Fest на стадіоні «Арена-Львів» відбудеться футбольний турнір пам’яті Андрія Баля. На поле вийдуть зірки ФК «Динамо», які зійдуться в товариських матчах з друзями і колегами Андрія Баля та гостями Leopolis Jazz Fest.

Також матч з футболістами «Динамо» зіграють переможці всеукраїнського юнацького турніру з футболу пам’яті Заслуженого майстра спорту Андрія Баля. І, звичайно, всіх глядачів потішить матч зірок українського футболу з командою зі 100 дітей віком від 6 до 10 років.

Під час фестивалю будуть працювати дві пікнікові зони з вільним доступом. Там же на великих світлодіодних екранах можна переглядати всі концерти головної сцени ім. Едді Рознера. Найбільша зона вільного доступу – Jazz Picnic – розташована на території стадіону «Юність» в Парку ім. Б. Хмельницького. Там буде ярмарок сувенірів, розваги для дітей з інтерактивною зоною, майстер-класами та каруселлю, фуд-корти, концерти переможців фестивалю вуличної музики.

До того ж, працюватимуть сцени Streetmusic by Leopolis Jazz за підтримки Київстар.

Також двоповерховий автобус-кабріолет #Borjomibus з джаз-бендами на даху розважатиме усіх гостей та жителів Львова. Він прямуватиме від самого центру міста до території джазового настрою – зони Jazz Picnic.

На вашу думку, що є «перлиною» фестивалю протягом всіх років?

Безумовно, такий Фестиваль складається з багатьох дрібничок, які й роблять його унікальним, але можна виділити декілька важливих: Львів і його старовинна атмосфера, унікальний склад виконавців на всіх сценах і, звичайно ж, бездоганна організація.

Теги: интервьюмузыка

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ідеї

Хіп-хопова соціалка: зловісний кубик цукру читає реп та вихваляє своє вміння маскуватися

6 Жовтня, 2021

Зловісний кубик цукру став головним лиходієм музичного відео від некомерційної організації Hip Hop Public Health у її новій соціальній кампанії для молоді.

Читати даліDetails

Караоке-нагадування: пісні, що протидіють втраті пам’яті, для людей з хворобою Альцгеймера

Музика та інфекційні захворювання: є багато спільного

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.