Коли ти молодий і запальний, то прагнеш охопити неосяжне, щоб зловити свій хайп і промчати на його хвилі. Інколи молоді люди так захоплені своїми заняттями, що навіть часу поїсти зовсім не мають. Чи вже мають?
Завдяки компанії «Mareven Food Ukraine» на ринок стрімко увірвався дико молодіжний і надзвичайно смачний продукт (ом-м-м—м-мно-ом-м-м-мном-м-м-м) – локшина ТМ BigBon. Вона швидкого приготування і з неймовірно смачними й крутими соусами.
«Коли за максимально короткий час треба цікаво та візуально драйвово розповісти про новий молодіжний продукті з його головними соусними перевагами, бренд-команда й агентство повинні відразу осідлати одну хвилю, щоб на її гребні увірватися в ефір. Так і сталося з цим проектом», – розповідає директор з маркетингу «Mareven Food Ukraine» Валентин Кравченко.
Саме для цього продукту Saatchi & Saatchi Ukraine та студія Gvardiya створили просте і прикольне відео. Разом із інтернет банерами воно є частиною лонч-кампанії BigBon в Україні. Тож вриваймося у смачний двіж, цитуючи BigBon: «Let’s go on!».
Над роликом працювали:
Команда Mareven Food Ukraine LLC
CEO – Mai Van Minh
CMO – Kravchenko Valentin
Marketing Category Manager – Tarasova Yarina
Команда креативного агентства Saatchi & Saatchi Ukraine
Production House: Gvardiya Film Production House
Post Production: Post Production Gvardiya Post