Фонд ООН у галузі народонаселення UNFPA разом з рекламною агенцією Skykillers та командою Shootgroup створили проєкт, націлений на боротьбу з домашнім насиллям. До них приєдналися відомі зірки України. «Вийди із кола насильства» — в один голос вперше промовляють MONATIK, Юлія Саніна, Оля Полякова, Тарас Тополя і Alyosha на чолі з Почесним Послом UNFPA Україна, Машею Єфросиніною.
UNFPA звернулись до агентства з проблемою: стійкість традицій базується на безумовному прийнятті відповідних рольових моделей та передачі їх іншим поколінням. Завдання — розірвати це коло, показати, що в сучасному світі, повному можливостей, жорсткі патріархальні правила позбавлені сенсу.
Якщо вдуматися, це всього лише гра, в якій люди стали заручниками своїх ролей.
Оскільки традиції в нас закладаються ще у дитинстві, ми вирішили говорити про насильство у формі, доступній навіть малюкам, — дитячої гри-лічилки. Та звучить вона під чіткий біт і за форматом та монтажем відео більше схожа на пісню і музичний кліп.
Рахунок у такій грі ведеться по колу, на кого в кінці випадає останнє слово, той і вибуває з гри, тобто залишає коло. Кожен глядач ролика має стати останнім гравцем в традицію насильства і вийти з кола.
Ролик створено до міжнародної акції «16 днів активізму проти гендерно зумовленого насильства» в рамках інформаційної кампанії «Розірви коло» за підтримки уряду Великої Британії.
А нещодавно ми писали про кампанію від Amnesty International в Україні та бюро соціальних комунікацій «До речі». В форматі онлайн-магазину вони розповіли про домашнє насильство.