• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Миллениалы предпочитают котиков: новый глянцевый журнал посвящён домашним животным

29 Березня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Миллениалы предпочитают котиков: новый глянцевый журнал посвящён домашним животным

picture of lovely girl and cat with ice cream

Share on FacebookShare on Twitter

На прошлой неделе американский издательский дом Meredith начал издавать новый бумажный глянцевый журнал. Он называется Happy Paws и посвящён кошкам и собакам.

Это не удивительно. Индустрия ухода за домашними животными с 1996 года выросла в три раза, до $69 миллиардов только в США. Миллениалы все чаще предпочитают завести четвероногий объект любви, а не ребёнка, 44% молодых американцев не уверены, что хотят создать семью. И еще это поколение, у которого больше всего домашних животных.

 

Также не удивительно, что издательский дом запустил не сайт, а печатный журнал. Исследователи считают, что печатные издания сегодня создают круг единомышленников, клуб людей, увлечённых одной темой и глубоко погруженных в неё. FIPP Research формулирует это так: «…журналы, по сравнению с большинством других медиа, создают самые тесные и вовлечённые отношения со своей аудиторией; им больше доверяют; реклама в них рассматривается как органическая часть контента». Чтение журналов называют «временем для себя», когда люди наконец-то отключаются от сети. Печатные СМИ — единственное медиа, при потреблении которого читатели не отвлекаются больше ни на что.

Ещё одно веяние времени — новый журнал будет выпускаться в партнерстве с ветеринарной организацией Fear Free. Основатель Fear Free доктор Марти Беккер говорит: «Наша миссия — предупреждать и снижать страх, беспокойство и стресс у домашних животных, вдохновляя и обучая людей, которые о них заботятся». Поэтому уже в первом номере Happy Paws выйдут статьи «Как помочь вашему любимцу преодолеть страхи и тревоги» и «О развитии общения и доверие между человеком и животным».

Издательский дом Meredith занимается качественной журналистикой уже 115 лет. Кроме печатных изданий, у него есть телеканалы и онлайн-издания. Ежемесячно контент, созданный Meredith, достигает 175 миллионов американцев и более 80% всех американских женщин.

Заглавная иллюстрация: https://ua.depositphotos.com

Теги: медіановини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.