• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Нове бачення України: конкурс PITCH UA офіційно розпочався

22 Березня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Нове бачення України: конкурс PITCH UA офіційно розпочався
Share on FacebookShare on Twitter

18 березня відбулась презентація першого конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA. Захід зібрав понад 130 українських продюсерів, сценаристів, режисерів та інших професіоналів аудіовізуальної індустрії, які захоіли дізнатися усі подробиці конкурсу, організованого Media Resources Management (MRM).

У заході також взяли участь експерти з соціального та креативного сектору – співзасновник фундації соціальних інновацій «З країни в Україну» Денис Блощинський, журналіст-розслідувач Олексій Мацука, журналістка Українського радіо Наталія Соколенко, співавторка проекту «Книга-мандрівка. Україна» Юлія Курова, засновник медіапроекту Ukraїner Богдан Логвиненко.

Важливість такої дискусії важно переоцінити, адже, як зазначає експерт з розвитку медіапроектів Ukraine Confidence Building Initiative Віра Костенко-Кузнєцова, «наразі реальність в країні, її сприйняття та бачення продюсерами проектів та соціологічні дані дуже різняться». Зокрема у своїй презентації Віра навела результати торішнього грудневого опитування Фонду Демократичні Ініціативи імені Ілька Кучеріва та Дослідження прогресу реформ, які добре ілюструють цю тезу. Так, на думку експертів, в успіх реформ безумовно вірять понад 20% українців, вірять з деякими сумнівами – понад 60%, не вірять зовсім – менше 10%. Тоді як результати загальнонаціонального опитування населення демонструють не таку оптимістичну картину: менше 10%, трохи більше 20% і 40% відповідно. Також Віра продемонструвала дані торішнього грудневого дослідження International Republican Institute, згідно яких лише 16% українців вважають, що зміни в країні відбуваються в вірному напрямку, тоді як 70% впевнені в протилежному.

«Ці соціологічні дані підкреслюють суспільну важливість та актуальність проекту PITCH UA. Адже його задача – змінити кут бачення, сконцентруватися не на негативі, а на позитиві. Наповнити ефіри телеканалів, екрани кінотеатрів та веб-ресурси якісним контентом, що демонструє єдність нашої держави та акцентується на позитивних змінах, що відбуваються в країні попри всі негаразди. Змінах не лише глобальних, але й маленьких, на перший погляд майже непомітних, – тому що великий шлях долається саме так: поступово, крок за кроком», – підкреслює директор MRM Вікторія Ярмощук.

Який саме контент може вирішити цю задачу? На думку експертів USAID, зараз в Україні спостерігається втома від негативу та політизованого контенту. Натомість існує попит на «зручний», «затишний» та мотиваційний контент, а також – дуже чітке визначення поняття «якісний» контент. Відповідно, творцям контенту можна рекомендувати залучати до своїх проектів реформаторів та чейнджмейкерів, розповідати про те, як Україна стає динамічною країною, бути комунікаторами змін та ініціаторами обговорення гострих тем.

Світовий досвід такої роботи гостям відкриття конкурсу PITCH UA представила заступник директора MRM Катерина Удут в рамках скринінгу кращих зразків соціально вагомого контенту різних жанрів. Наприклад, це австралійський factual-формат The Employables про підприємця, що допомагає знедоленим втілювати їхні бізнес-ідеї; бельгійське шоу Taboo про коміка-стендапера, котрий не боїться жартувати на болючі теми; повнометражний фільм спільного виробництва США, Мексики та Іспанії «День без мексиканця», присвяченій темі того, якою була б Каліфорнія, якби раптом там зникли всі нелегальні мігранти тощо.

Також про сучасні тренди створення соціально вагомого контенту розповів спеціальний гість відкриття PITCH UA – міжнародний експерт, контент-стратег, сценарист та продюсер з Лос-Анджелесу Адам Сігел. Зокрема, він порадив шукати шляхи доступу до нішевої аудиторії, обережно працювати (але працювати!) з «табуйованими» темами, намагатися масштабувати одну конкретну історію чи тему на дотичні до них проблеми, а також не боятися використовувати різні формати та жанри.

Такий сучасний підхід до соціально вагомого контенту цілком відповідає баченню представника USAID/OTI в Україні Бенджаміна Лонга. «Що ми шукаємо? Креативних людей, які мають ідеї, що підіймають суспільно значущі питання. Що ми пропонуємо? Можливість працювати з нами, отримати експертний супровід та в перспективі, звісно ж, фінансування», – зазначив він.

USAID системно займається підтримкою соціально важливих медіаініціатив в Україні. Зокрема, лише 2018 року за підтримки USAID було створено понад 30 медіапроектів: 10 нових сайтів, 1 реаліті-шоу, 1 серіал, 7 каналів YouTube, 1 ТБ-студія, 2 новинних проекти на ТБ, 2 комунікаційні кампанії, 1 мультсеріал, 7 нових радіо форматів, 3 випуски газет.

Конкурс PITCH UA складатиметься з декількох етапів та триватиме до 17 червня 2019 року. Конкурс відкритий для аудіовізуальних проектів будь-якого жанру та виду — фільмів, серіалів, документалок, соціальної реклами, телешоу, анімації, веб-серіалів тощо. Переможці конкурсу – їх буде декілька – матимуть змогу отримати до 60 % фінансування бюджету своїх проектів та експертний супровід від USAID на всіх етапах їх розробки та виробництва. Детально з умовами конкурсу можна ознайомитися тут.

Учасниками конкурсу можуть бути продюсери — громадяни України, зареєстровані як ФОП, а також продакшн-компанії, зареєстровані в Україні. До 5 квітня 2019 року всі охочі можуть подати свій проект на PITCH UA. І вже 15 квітня буде оголошено рішення експертного журі про переможців першого етапу конкурсу. А 23 квітня відбудеться докторинг-майстерня проектів з цього шорт-листа: на заході представники USAID і запрошені експерти проведуть спеціальний публічний воркшоп, в рамках якого нададуть потенційним фіналістам свої рекомендації щодо вдосконалення їх ідей.

Аби отримати шанс потрапити до шорт-листа, отримати професійний докторинг свого проекту від міжнародних експертів та стати одним с потенційних переможців першого конкурсу соціально вагомого контенту PITCH UA – реєструйтеся просто зараз, заповнивши онлайн-форму за посиланням. Дедлайн подачі заявок на конкурс – 5 квітня 2019 року.

Фото: PITCH UA

Теги: кіноновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Анонсовано вихід нового документального фільму про Дениса Монастирського «Незавершений політ»
Культура і Життя

Анонсовано вихід нового документального фільму про Дениса Монастирського «Незавершений політ»

26 Грудня, 2023

Картину знято до роковин трагедії, яка сталася 18 січня 2023 року у Броварах неподалік будівлі дитячого садка, де внаслідок падіння гелікоптера, в якому перебувало керівництво Міністерства внутрішніх справ України, загинув...

Читати даліDetails

Реклама на будь-який смак: Uklon та I AM IDEA представили велику креативну кампанію, створивши омаж на українську рекламу

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.