• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Ярослав Ведмідь: Менше реклами – більше сервісів

15 Березня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Ярослав Ведмідь: Менше реклами – більше сервісів
Share on FacebookShare on Twitter

 21-22 березня в Mercury Congress Hall відбудеться конференція UADIGITALS-2019, присвячена цифровому маркетингу. Серед виступаючих буде Ведмідь Ярослав, головний стратег та засновник агенціі Postmen. У своєму докладі на тему «е-коммерс платформи в передчутті приходу Amazon.com, або чи буде українська фарма-розетка, банкінг-розетка і черіті-розетка?», спікер розповість про особливості створення і просування проектів в даній сфері.

Які тенденції з’явились в сфері digital у 2018 році? Що з новинок ви успішно застосували, а від чого – навпаки, відмовились?

Головна тенденція українського ринку полягає в тому, що тут Digital прибрали як самостійну категорію серед агенцій. Тепер диджітальщикам треба визначатись – вони в креативі, медіа чи маркетингових сервісах. Як на мене, це трохи штучна розтяжка, яка для багатьох клієнтів ускладнює розуміння специфіки диджитал маркетингу. Клієнтам і без того важко – все більше нових ідей, кейсів, прикладів. Купа конференцій і семінарів, де все більше гуру-харизматів презентують проривні ідеї і механіки. Що з цього для мене і мого бізнесу? З чого почати? Як втілити мої задуми? Ринок на ці питання відповідає все гірше. Як писав Ювал Ной Харарі в своїй останній книзі – в світі, наповненому другорядною інформацією, ясність – це сила! Тому ми змістились саме сюди – працюючи з клієнтами над маркетинговими і бренд-стратегіями, веб-платформами, креативними кампаніями від проблеми і до рішення. Ми стали в повному сенсі цифровою агенцією – розуміючи бізнес і його потреби, допомагаючи спаковувати стратегії і проекти, реалізовувати їх силами Postmen та найкращих спеців і команд на ринку.

Який у минулому році був найскладніший кейс? Як ви його вирішили?

Завжди складно працювати з малобюджетними проектами, та ще й в умовах, коли клієнт формує великі очікування. У випадку промо-кампанії серіалу “Школа” для каналу 1+1 ми також зіштовхнулись з необхідністю всю кампанію запускати перед ТВ-анонсами. Поза тим, стратегія старту з Instagram з концепцією top.school дозволила ще до початку анонсування серіалу мати 170 тис фанів і 350 тис до завершення першого сезону. На офлайн зустріч прийшли 9000 школярів у Києві і понад 5000 у Львові. За перший сезон #Школа постала не лише як абсолютний лідер ТВ-ринку за рейтингами, але і потужний бренд в молодіжній аудиторії. З літа канал запустив мерчандайзинг, а на другий сезон практично всі молодіжні бренди були серед партнерів і рекламодавців #ШКОЛА. Одним словом, від ідеї до соціального феномену і потужного бренду всього за кілька місяців. Ще більш складним був проект для Electrolux UltraSilencer – тихі пилососи, для яких ми точно визначили цільову аудиторію (digital moms) і інсайт (шум тихого пилососа заколисує), змогли досягнути цифрових мам крутими комунікаціями і забезпечити зростання продаж в 2 рази по відношенню до попереднього року. Саме цей кейс, як на мене був нашим найкращим у 2018.

На ваш погляд, як змінюється ринок цифрової реклами у Україні та світі?

Якщо одним реченням про світові і українські тренди, то я сформулюю: «Менше реклами – більше сервісів». Боротьба за увагу настільки жорстка, що люди не хочуть витрачати час просто на чергові кольорові картинки. Вони шукають цінність – емоційну чи раціональну. Тому щоб отримати увагу і надовго прикувати її до бренду чи персони, кольорових логотипів мало – потрібні серйозніші підстави. Тобто без хорошого дизайну нікуди, але це як і туалет в офісі – це the must і не дасть вам конкурентних переваг. Цінність, цінність і ще раз цінність – наші очі і розум весь час вишукують її в пропозиціях наших клієнтів. Ми створюємо з ними ціннісні пропозиції чи сервіси і вже потім рекламуємо їх.

 Які навички та спеціалізації будуть користуватись попитом в найближчі роки?

В Україні 2019 – це рік виборів – президентських, потім парламентських, а в 2020 нас ще й місцеві чекають. Політична реклама дуже сильно впливає на ринок у всіх його частинах. Політика перетягує до себе кадри, і людей стало ще важче шукати. Бюджети виборчих штабів і навколополітичних проектів великі і призводять до медіа-іфнляції. В соцмережах до мінімуму скоротились органічні прояви – вірусні ефекти, тому що стрічки забиті прокачаними політичними постами і сітериками бото-ферм. Головний навик сьогоднішніх компаній – як збирати найкращих людей під складні задачі. Для цього, традиційні концепції перестають підходити – виграють команди з сильною серцевиною (core team) і спроможністю швидко добирати кваліфікованих людей в проект. Тому, проектний менеджмент, вміння працювати в командах, командно рухатись і перемагати – ось головні навики цього року та й найближчого майбутнього.

Ваші побажання учасникам рекламного ринку

Я вкотре закликаю до максимальної ефективності, що для мене значить кілька правил. 1. #нівідкатам – якщо в контракті є відкат, такий контракт за визначенням не може бути ефективним. 2. Доказовість як основа всіх дій – не поміряв – не роблю.  3. Тестувати нові ідеї, швидко відмовлятись від неробочих, масштабувати все, що злітає. Всім хороших клієнтів, натхнення і кампаній міжнародного рівня!

Дізнайтеся більше про виступ цього та інших спікерів! Перейдіть сюди для того, щоб зареєструватись на конференцію.

Теги: диджиталинтервью

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Музей Михаила Булгакова презентовал новый дизайн-код и сайт
Ідеї

Музей Михаила Булгакова презентовал новый дизайн-код и сайт

14 Вересня, 2020

13 сентября на Андреевском спуске в рамках ежегодного фестиваля «Булгаков-FEST» прошла презентация нового сайта и дизайн-кода Музея Михаила Булгакова. Инициатором процесса digital-трансформации музея выступил основатель SEVENTEAM Дмитрий Федоренко. Для разработки...

Читати даліDetails

Режиссер Владимир Лерт о насмотренности, краудфандинге и новом проекте «Bitcoin Movie»

Дмитрий Волконский презентует авторскую книгу «Трафик Бизнес»

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.