• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Юрій Марченко: Продає не секс, а гумор

6 Березня, 2019
Час прочитання: 2 хв.
A A
Юрій Марченко: Продає не секс, а гумор
Share on FacebookShare on Twitter

На сході країни стартував цикл освітніх лекцій про комунікації. Їх проводить
Програма розвитку ООН (http://www.ua.undp.org/content/ukraine/uk/home.html)
та Molodiya Festival безкоштовно для усіх охочих. Тренінги вже пройшли у
Краматорську, Маріуполі та Сєвєродонецьку. Спікери – українські медійники,
серед них – редактор інтернет-видання Платформа Юрій Марченко. Нижче –
кілька фрагментів його лекції.

Комунікація – це розповідання історій. Ви щось дізнаєтесь і переказуєте
іншим. Як вихопити людину із колосального інформаційного потоку і привернути
увагу саме до вашої історії? Уявіть, що ви розповідаєте її вашому приятелю в
кафе. Ви ніколи за таких обставин не говоритимете канцеляризмами, складними
конструкціями і реченнями на сто сторінок. Ви будете говорити просто. Ніхто
не розповідає другу: «Організацією такою-то за підтримки таких-то було
проведено освітньо-культурний захід, спрямований на…». Ми скажемо просто: «Ми
провели фестиваль прокрастинації». А потім одразу виділимо найцікавіше, що
там було. До слова, комунікація – це вже давно не тільки текст. Це ваші
картинки, дизайни і креатив. Це відео, спецпроекти, офлайнові речі. Робіть
це.

Чому комунікація – це важливо? Були собі волохаті хіппі. Якось вони вирішили
організувати акцію порятунку кита. І мала вона такий вигляд: є кит, є
китобійне судно, а хіппі підпливали на маленькому човні і ставали між ними.
Так вони заважали мисливцям поцілити у тварину. Але вже тоді ці хіппі
розуміли важливу річ: потрібно не тільки робити щось. Не тільки рятувати
китів на своєму малесенькому човні, але й розповідати про це. Тож на їхніх
акціях, крім цього човника, який захищав кита, було ще купа інших маленьких
човників, які плавали навколо і знімали усе це на фото та відео. Врешті ті
волохаті хіпі стали відомі як організація Грінпіс.

Трохи цифр. Щодня створюється 2,5 млн терабайт різних даних. Це близько 200
трильйонів сторінок Word. Для прочитання всього цього людині потрібно 15 млрд
років. Середній американець розблоковує телефон 150 разів на день. Це кожні 8
хвилин. Якщо людина отримала телефон в 16 років, то до кінця життя набереться
8 років перегляду соцмереж. То як же ж бути помітним у цьому масиві
інформації?

Поставне на усі свої комунікації фільтр «Більше так ніхто не зробить». Пишіть
так, як ніхто не пише, придумайте свій унікальний стиль, придумуйте нові
формати, які ніхто ще не робив. Ми у своїй роботі зробили ставку на гумор, і
це працює. Бо найкраще продає насправді не секс, а саме гумор. Берлінське
метро усі ненавиділи доти, доки вони не почали над собою жартувати
(https://platfor.ma/topic/marshrut-lyubovi-yak-berlinske-metro-vsih-u-sebe-zakohalo/).

Все може бути цікавим. Наприклад, до вивчення філософії можна привернути
увагу, влаштувавши конкурс краси серед філософів
(https://projects.platfor.ma/krasota-trebuet-diskursa/), до поезії Шевченка –
створивши Шевченкобота (https://platfor.ma/specials/shevchenkobot/), а
кумедна подача новини зацікавить читача розкопками
(https://platfor.ma/magazine/text-sq/news/zombi-ne-proidut/).

Жартуйте, дурійте, будьте сміливі і вашу комунікацію помітять.

Теги: гуморкреативмедіа

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU
Інсайти

Як запустити Instagram-канал без бюджету і отримати стабільний канал продажів. Кейс MAUDAU

10 Липня, 2025
Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю
Відповідальність

Всеукраїнська рекламна коаліція та Сили Безпілотних Систем ЗСУ підписали Меморандум про співпрацю

7 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.